This is an old revision of the document!


SafeFuse Simulator

Autor: Simionescu Andreea-Daniela

Grupa: 333CD

Introducere

SafeFuse Simulator oferă o experiență intensă în care o persoană își poate dovedii perspicacitatea și abilitatea de a se descurca sub presiune. Dacă aceasta ajunge cu degetul aproape de un senzor, se va declansa un sunet tulburător, iar din punctul acesta, persoana trebuie să caute în jur indicii pentru a pune parola corectă la tastatură. Tensiunea începe să crească deoarece timpul trece rapid și neintroducerea unei parole corecte va duce la un eșec nemilos. Dacă este introdusă corect parola, sunetul înspăimântător se va oprii, iar lumina verde va strălucii triumfător alături de un mesaj de victorie pe un LCD.

Descriere generală

Acesta este un proiect în care va exista un senzor de atingere, care dacă este declanșat, va porni un buzzer, respectiv pe LCD va aparea un anumit timp care se scurge. Scopul persoanei din acest punct e de a găsi parola corectă pe care trebuie să o introducă la o tastatură. Dacă parola este corectă se va aprinde un led verde, LCD-ul va arăta un mesaj de victorie, iar buzzer-ul se va oprii. Dacă, în schimb, parola este incorectă, LCD-ul va afișa un mesaj semnificativ iar lumina roșie se va aprinde și buzzer-ul se va oprii.

Hardware Design

Piese utilizate:

  • Arduino UNO
  • Tastatură matriceală 4×4
  • Senzor atingere
  • Buzzer
  • Ecran LCD 1602 IIC/I2C
  • Led verde și roșu
  • Breadboard 400
  • Rezistente
  • Cabluri

Schema electrica:

Implementare hardware fizic:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/iotelea/andreea.simionescu.1715970359.txt.gz · Last modified: 2024/05/17 21:25 by andreea.simionescu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0