This shows you the differences between two versions of the page.
|
pm:prj2024:iotelea:ana.glodariu [2024/05/25 16:18] ana.glodariu [Software Design] |
pm:prj2024:iotelea:ana.glodariu [2024/05/25 22:41] (current) ana.glodariu [Download] |
||
|---|---|---|---|
| Line 133: | Line 133: | ||
| https://javl.github.io/image2cpp/ | https://javl.github.io/image2cpp/ | ||
| - | Eroul **pierde** jocul în următoarele situații | + | Eroul **pierde** jocul în următoarele situații: |
| * a rămas fără timp (au trecut 60 de secunde) | * a rămas fără timp (au trecut 60 de secunde) | ||
| * a încercat să lovească monstrul și nu l-a nimerit (monstrul are un auz foarte dezvoltat și va veni să atace eroul, astfel va fi omorât) | * a încercat să lovească monstrul și nu l-a nimerit (monstrul are un auz foarte dezvoltat și va veni să atace eroul, astfel va fi omorât) | ||
| Line 145: | Line 145: | ||
| Pentru afișarea drumului parcurs de jucător folosesc o matrice de 8x8, pozițiile vizitate luând valoarea 1, iar pentru ca jucătorul să știe poziția curentă, led-ul pe care se află va clipi. | Pentru afișarea drumului parcurs de jucător folosesc o matrice de 8x8, pozițiile vizitate luând valoarea 1, iar pentru ca jucătorul să știe poziția curentă, led-ul pe care se află va clipi. | ||
| + | |||
| + | De asemenea, ca atunci când jucătorul se mișcă stânga, dreapta, sus sau jos, acesta să se deplaseze cu o singură poziție în sensul corespunzător, am simulat un delay de o secundă între 2 deplasări, folosindu-mă de contorul utilizat la timer (contorul este incrementat de fiecare dată când întreruperea este generată). | ||
| Line 163: | Line 165: | ||
| Cu toate acestea, chiar dacă am întâmpinat unele probleme, a fost plăcut să gasesc soluții la ele de una singură. | Cu toate acestea, chiar dacă am întâmpinat unele probleme, a fost plăcut să gasesc soluții la ele de una singură. | ||
| + | {{:pm:prj2024:huntorbehunted.zip|}} | ||
| ===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
| + | {{:pm:prj2024:huntorbehunted.zip|}} | ||
| + | (arhiva încă conține cod pentru afișări de date seriale în cazul în care mai e nevoie de debugging) | ||
| <note warning> | <note warning> | ||
| O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). | O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). | ||