Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2024:iotelea:ana.glodariu [2024/05/25 16:18]
ana.glodariu [Software Design]
pm:prj2024:iotelea:ana.glodariu [2024/05/25 22:41] (current)
ana.glodariu [Download]
Line 133: Line 133:
 https://​javl.github.io/​image2cpp/​ https://​javl.github.io/​image2cpp/​
  
-Eroul **pierde** jocul în următoarele situații+Eroul **pierde** jocul în următoarele situații:
   * a rămas fără timp (au trecut 60 de secunde)   * a rămas fără timp (au trecut 60 de secunde)
   * a încercat să lovească monstrul și nu l-a nimerit (monstrul are un auz foarte dezvoltat și va veni să atace eroul, astfel va fi omorât)   * a încercat să lovească monstrul și nu l-a nimerit (monstrul are un auz foarte dezvoltat și va veni să atace eroul, astfel va fi omorât)
Line 145: Line 145:
  
 Pentru afișarea drumului parcurs de jucător folosesc o matrice de 8x8, pozițiile vizitate luând valoarea 1, iar pentru ca jucătorul să știe poziția curentă, led-ul pe care se află va clipi. Pentru afișarea drumului parcurs de jucător folosesc o matrice de 8x8, pozițiile vizitate luând valoarea 1, iar pentru ca jucătorul să știe poziția curentă, led-ul pe care se află va clipi.
 +
 +De asemenea, ca atunci când jucătorul se mișcă stânga, dreapta, sus sau jos, acesta să se deplaseze cu o singură poziție în sensul corespunzător,​ am simulat un delay de o secundă între 2 deplasări, folosindu-mă de contorul utilizat la timer (contorul este incrementat de fiecare dată când întreruperea este generată).
  
  
Line 163: Line 165:
  
 Cu toate acestea, chiar dacă am întâmpinat unele probleme, a fost plăcut să gasesc soluții la ele de una singură. Cu toate acestea, chiar dacă am întâmpinat unele probleme, a fost plăcut să gasesc soluții la ele de una singură.
 +{{:​pm:​prj2024:​huntorbehunted.zip|}}
 ===== Download ===== ===== Download =====
 +{{:​pm:​prj2024:​huntorbehunted.zip|}} 
 +(arhiva încă conține cod pentru afișări de date seriale în cazul în care mai e nevoie de debugging)
 <note warning> <note warning>
 O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului:​ surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului:​ surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).
pm/prj2024/iotelea/ana.glodariu.1716643092.txt.gz · Last modified: 2024/05/25 16:18 by ana.glodariu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0