This is an old revision of the document!
Mario Game
Introducere
Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:
Realizarea unui joc cu un joystick
Fiecare dintre noi am jucat ceva asemanator cand eram mici: nostalgia vibes.
Utilitatea acestui proiect consta in oportunitatea de a invata, de a pune in practica si de a programa un arduino uno in scopul implementarii unui joc
Descriere generală
Proiectul va fi dezvoltat pe o placuta compatibila Arduino UNO. Acesta va avea ca interfata un Modul LCD.
Utilizatorul va putea controla caracterul din joc cu ajutorul unui joystick. Acesta il va misca in sus pentru a se putea apara de blocurile aparute random in scena. Blocurile vor aparea din partea dreapta si se vor deplasa liniar spre stanga.
Pentru a fi mai interactiv vom avea un sunet specific jocurilor de acest fel, impreuna cu un sunet specific pentru fiecare punct castigat si sfarsit de joc, citite de pe un card SD.
O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.
Hardware Design
Piese necesare:
Breadboard
Arduino uno
Modul Joystick
Modul LCD
Buzzer pasiv
Modul cititor carduri SD
Schema hardware:
Schema Arduino:
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF