This is an old revision of the document!
Acest proiect, X și 0, se bazează pe clasicul joc între 2 playeri, “X”, respectiv “0”, care marchează pe rând o căsuță dintr-un tabel cu 3 linii și 3 coloane. Jucătorul care reușește primul să marcheze 3 căsuțe adiacente pe orizontală, verticală sau diagonală câstigă jocul.
Ideea acestui proiect a venit în urma dorinței de a face un joc cu ajutorul plăcuței Arduino, iar ca punct de start am considerat acest joc a fi cel mai potrivit pentru învățare și aprofundarea cunoștințelor, acesta fiind și un joc clasic și popular.
Proiectul este dezvoltat pe o placuta Arduino Uno R3 ATMega328P si este afisat pe un ecran LCD sub forma unei matrici 3×3.
Jucatorii pot selecta casuta in care sa plaseze simbolul pentru joc prin intermediul unui joystick, fiecare jucator avand un led care se aprinde atunci cand ii este randul sa mute.
La fiecare mutare se va auzi si un sunet prin intermediul unui buzzer, iar la finalul jocului se va afisa un mesaj in functie de cine a castigat, in timp ce se aprinde led-ul jucatorului respectiv, si afisand scorul dintre cei 2 jucatori.
Lista de piese necesare pentru acest proiect
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.