This is an old revision of the document!
Acest proiect, X și 0, se bazeaza pe clasicul joc intre 2 playeri, “X”, respectiv “0”, care marcheaza pe rand o casuta dintr-un tabel cu 3 linii si 3 coloane. Jucatorul care reuseste primul sa marcheze 3 casute adiacente pe orizontala, verticala sau diagonala castiga jocul.
Ideea acestui proiect a venit in urma dorintei de a face un joc cu ajutorul placutei Arduino, iar ca punct de start am considerat acest joc a fi cel mai potrivit pentru invatare si aprofundarea cunostintelor, acesta fiind si un joc clasic si popular.
Proiectul este dezvoltat pe o placuta Arduino Uno R3 ATMega328P si este afisat pe un ecran LCD sub forma unei matrici 3×3.
Jucatorii pot selecta casuta in care sa plaseze simbolul pentru joc prin intermediul unui joystick, fiecare jucator avand un led care se aprinde atunci cand ii este randul sa mute.
La fiecare mutare se va auzi si un sunet prin intermediul unui buzzer, iar la finalul jocului se va afisa un mesaj in functie de cine a castigat, in timp ce se aprinde led-ul jucatorului respectiv, si afisand scorul dintre cei 2 jucatori.
Lista de piese necesare pentru acest proiect
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.