This is an old revision of the document!


Joc Whac-A-Mole

Autor: Mușat-Mare Cristian-Cosmin

Grupa: 332CD

Îndrumător: Florin Stancu

Introducere

Proiectul presupune crearea unei variante simplificate a jocului clasic Whac-A-Mole. Cârtițele vor fi reprezentate de LED-uri care se vor aprinde la intervale din ce în ce mai mici, pe măsura ce jocul progresează, și vor avea un timeout la expirarea căruia se vor stinge, astfel jucătorul ratând șansa de a-și crește scorul. LED-urile vor avea asociate câte un buton care va fi acționat prin apăsare, ducând astfel la stingerea LED-ului asociat, respectiv omorârea cârtiței. Scorul va fi calculat în funcție de reacția cât mai rapidă a jucătorului (cu cât omoară cârtițele mai repede cu atât scorul va fi mai mare) și va fi afișat pe un ecran LCD.

Arhitecură

Schema bloc

Pentru a aprinde LED-uri vor fi folosite timere și întreruperi, pe când butonul asociat LED-ului va trebui apăsat pentru a-l stinge.

De asemenea, pentru a contoriza scorul, se va măsura tensiunea la buton printr-un pin analogic.

Pentru a afișa scorul pe LCD se va folosi protocolul SPI.

Design Hardware

Schema electrică

Componente

  • 1 Arduino Uno R3 ATmega328p
  • 4 Butoane
  • 4 Rezistențe
  • 4 LED-uri
  • 1 Breadboard
  • Fire jumper si normale
  • LCD SPI 1.44' (128×128) ST7735
pm/prj2024/fstancu/cristian.musat2412.1715426557.txt.gz · Last modified: 2024/05/11 14:22 by cristian.musat2412
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0