Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2024:fstancu:alexandru.trofim [2024/05/25 18:16]
alexandru.trofim
pm:prj2024:fstancu:alexandru.trofim [2024/05/27 20:54] (current)
alexandru.trofim
Line 1: Line 1:
-====== Clepsidra Digitala ======+2====== Clepsidra Digitala ======
 ===== Introducere ===== ===== Introducere =====
 Proiectul constă în crearea unei clepsidre digitale care va fi reprezentata de doua matrici 8x8 cu LED-uri. Scopul principal al proiectului este de a crea o reprezentare digitală a clepsidrei clasice, oferind o experiență vizuală atractivă și interactivă. Proiectul constă în crearea unei clepsidre digitale care va fi reprezentata de doua matrici 8x8 cu LED-uri. Scopul principal al proiectului este de a crea o reprezentare digitală a clepsidrei clasice, oferind o experiență vizuală atractivă și interactivă.
Line 56: Line 56:
 ==== Breadboard ====  ==== Breadboard ==== 
 Facilitarea conexiunilor electrice între componente fără a fi nevoie de lipire permanentă. Mi-as dori sa   ​printez la o imprimanta 3d o carcasa pentru clepsidra pentru un aspect estetic mai placut. Facilitarea conexiunilor electrice între componente fără a fi nevoie de lipire permanentă. Mi-as dori sa   ​printez la o imprimanta 3d o carcasa pentru clepsidra pentru un aspect estetic mai placut.
 +
 +{{:​pm:​prj2024:​fstancu:​clepsidra_2.jpg?​600|}}
 +
 +{{:​pm:​prj2024:​fstancu:​clepsidra_3.jpg?​600|}}
  
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
Line 74: Line 78:
  
 ===== Detalii de implementare ===== ===== Detalii de implementare =====
 +
 Reprezentarea logica nisipului in programul meu, este realizata printr-un array de bytes, Reprezentarea logica nisipului in programul meu, este realizata printr-un array de bytes,
 fiecare byte reprezentand o linie din matricea 8x8 al matricei de LED-uri. fiecare byte reprezentand o linie din matricea 8x8 al matricei de LED-uri.
Line 80: Line 85:
 Numarul optim de directii pe care le detecteaza accelerometrul este 16.  Numarul optim de directii pe care le detecteaza accelerometrul este 16. 
 Astfel putem obtine o miscare cat de cat fluida a particulelor. ​ Astfel putem obtine o miscare cat de cat fluida a particulelor. ​
-<poza cu cele 16 directii nume:​clepsidra_1>+ 
 +{{:​pm:​prj2024:​fstancu:​clepsidra_1.jpg?​600|}} 
 Pentru asigurare miscarii impredictibile a particulelor,​ atunci cand o particula poate Pentru asigurare miscarii impredictibile a particulelor,​ atunci cand o particula poate
 merge in mai multe celule se alege aleator urmatoarea pozitie. merge in mai multe celule se alege aleator urmatoarea pozitie.
Line 92: Line 99:
  
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
 +In continuare voi prezenta cum functioneaza clepsidra.
 +
  
-<note tip> 
-Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. 
-</​note>​ 
  
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
  
 ===== Download ===== ===== Download =====
 +Repository: https://​github.com/​alexandru-trofim/​arduino-hourglass
 <note warning> <note warning>
 O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului:​ surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului:​ surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).
pm/prj2024/fstancu/alexandru.trofim.1716650194.txt.gz · Last modified: 2024/05/25 18:16 by alexandru.trofim
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0