This is an old revision of the document!
Din exterior, acest proiect este reprezentat de o cutie, cu o ușa, de care este atașat un numpad. Cel care vrea sa tina ceva in acest seif trebuie sa introducă o parola pentru a-l deschide. Se aude un bipăit când parola este cea corecta. Pe ușa seifului va fi atașat si un ecran LCD pe care vor fi afișate mesaje adecvate anumitor situații, cum ar fi posibilitatea introducerii unei parola, sau faptul ca parola introdusă este greșită.
Ideea pentru proiect mi-a venit atunci când am văzut cutia in care țineam monede vechi in copilărie. M-am gândit cum pot face sa mă asigur ca aceste amintiri sunt păstrate in siguranță.
Acest proiect este util oricui vrea sa tina ceva la loc sigur, si sa fie convins ca nu orice are acces la lucrurile sale de preț.
Componente Hardware
Schema electrica
* open este un bulean ce retine daca ușa este deschisă sau nu. In funcție de valoarea acestuia, este un afișat un anumit mesaj pe ecran. * Cu ajutorul lui key, se face legătură intre keypad si cod. In key este reținut caracterul ce a fost apăsat pe keypad. Daca acesta este o litera, avem următoarele scenarii: * A - in cazul in care este apăsată litera A si ușa este deschisă, zăvorul se închide * C - in cazul in care scriem o parola, si ne dam seama ca nu am apăsat tasta pe care doream sa o apăsam, putem șterge parola înregistrată pana in momentul respectiv, si sa o luam de la capăt * D - in cazul in care este apăsată litera D, se considera ca utilizatorul a dat submit la o parola. In cazul in care parola este corecta, zăvorul se deschide, altfel, un bipăit si un mesaj pe ecran vor arată ca parola nu este corecta. La 3 apasari consecutive ale lui D, fără a face o submise corecta a parolei, câteva secunde nu se poate introduce o noua submise
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.