Seif cu parola

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

  • Constantinescu Andrei Alexandru
  • 334CD
  • Indrumator: Florin Stancu

Descriere

Din exterior, acest proiect este reprezentat de o cutie, cu o ușa, de care este atașat un numpad. Cel care vrea sa tina ceva in acest seif trebuie sa introducă o parola pentru a-l deschide. Se aude un bipăit când parola este cea corecta. Pe ușa seifului va fi atașat si un ecran LCD pe care vor fi afișate mesaje adecvate anumitor situații, cum ar fi posibilitatea introducerii unei parola, sau faptul ca parola introdusă este greșită.

Motivatie

Ideea pentru proiect mi-a venit atunci când am văzut cutia in care țineam monede vechi in copilărie. M-am gândit cum pot face sa mă asigur ca aceste amintiri sunt păstrate in siguranță.

Acest proiect este util oricui vrea sa tina ceva la loc sigur, si sa fie convins ca nu orice are acces la lucrurile sale de preț.

Descriere generală

Hardware Design

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • Mediu de dezvoltare folosit: Arduino IDE
  • Librării folosite:
  • LiquidCrystal_I2C
  • Servo
  • Keypad
  • Password

  • open este un bulean ce retine daca ușa este deschisă sau nu. In funcție de valoarea acestuia, este un afișat un anumit mesaj pe ecran.
  • Cu ajutorul lui key, se face legătură intre keypad si cod. In key este reținut caracterul ce a fost apăsat pe keypad. Daca acesta este o litera, avem următoarele scenarii:
  • A - in cazul in care este apăsată litera A si ușa este deschisă, zăvorul se închide
  • C - in cazul in care scriem o parola, si ne dam seama ca nu am apăsat tasta pe care doream sa o apăsam, putem șterge parola înregistrată pana in momentul respectiv, si sa o luam de la capăt
  • D - in cazul in care este apăsată litera D, se considera ca utilizatorul a dat submit la o parola. In cazul in care parola este corecta, zăvorul se deschide, altfel, un bipăit si un mesaj pe ecran vor arată ca parola nu este corecta. La 3apasari consecutive ale lui D, fără a face o submise corecta a parolei, câteva secunde nu se poate introduce o noua submise

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

A fost interesant sa lucrez la acest proiect, pentru ca a fost singura tema pe care am avut-o pana acum la facultate care sa combine software-ul cu hardware-ul. E plăcut sa vezi ca după ce lucrezi la ceva, rămâi la final cu un obiect funcțional si pe care chiar sa îl poți folosi la ceva util =)

Download

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/fstancu/aconstantinescu0606.txt · Last modified: 2024/05/24 19:25 by aconstantinescu0606
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0