This is an old revision of the document!
Remember the Glow
Student: Strîmbeanu Ionela Cristina
Grupa: 331CC
Introducere
Joc de memorie ce testeaza atentia si reactia rapida.
Scopul jocului: retinerea si reproducerea unei secvente de lumini, cu accent pe observarea schimbarilor dinamice din cadrul jocului.
Ideea a pornit din dorinta de a crea un joc interactiv si captivant, mai complex decat varianta traditionala a jocului Simon Says.
Util pentru evaluarea abilitatii de a mentine atentia intr-un mediu caracterizat de distrageri repetate.
Descriere generală
Etapele jocului:
Pe matricea principala de LED-uri se va aprinde un LED.
Pe cele doua matrici secundare de LED-uri se vor forma doua imagini. Matricile sunt conectate serial, miscorand astfel numarul de pini digitali necesari de pe microcontroler.
Prin intermediul a doua butoane, simbolizand DA sau NU, jucatorul trebuie sa raspunda corect la intrebarea: “Cele doua imagini sunt la fel?”
Se repeta pasii anteriori de 6 ori.
Prin intermediul unei matrice de butoane, corespunzatoare LED-urilor de pe matricea principala, jucatorul trebuie sa introduca corect secventa de LED-uri aprinse anterior.
Daca utilizatorul introduce corect secventa de lumini SI a raspuns corect la toate intrebarile referitoare la imagini, inseamna ca a castigat si se vor inalta steagurile victoriei, pe fundalul unei melodii triumfatoare.
Atentie la timp! Nu ai o vesnicie sa te gandesti.
Hardware Design
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF