This is an old revision of the document!
Tetris
Vlad Andra, 331CC
Introducere
În acest proiect voi implementa un joc de Tetris controlat de un joystick. Jocul va fi afișat pe o matrice de LED-uri 8×8.
Detaliile jocului (scor, game over etc.) se vor afișa pe un display LCD 16×2.
De fiecare dată când se va face un rând în jocul de Tetris, buzzer-ul va emite un sunet de confirmare.
Descriere generală
În jocul nostru, vom avea nevoie de joystick pentru rotirea pieselor. Atunci când se va face un rând, se va adăuga un punctaj la scorul total afișat pe display. De asemenea, atunci când jocul se va termina, matricea LED va emite un semnal luminos și buzzerul va emite un sunet pentru a semnala finalizarea jocului.
Schema bloc:
Hardware Design
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună
.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF