This is an old revision of the document!


Cristea Marius-Cristian : Upgraded X și O

Introducere

Nume: Cristea Marius-Cristian
Grupa: 333 CB
Indrumator: Daniel Dosaru

Descriere

Proiectul consta in implementarea unei variante mai noi a jocului X si O, unde la cateva miscari realizate, una dintre ele este stearsa. Pe langa joc, proiectul va avea si un speaker pe care se va reda muzica.

Motivatie

Am descoperit aceasta varianta a jocului pe internet si mi-am dorit sa o implementez. De asemenea, doresc sa imi imbunatatesc abilitatile de game design si mi s-a parut o idee adecvata pentru acest lucru.
Update: vreau sa fac cadou acest joc nepotului meu :-)

Descriere generală

In cele ce urmeaza voi detalia schema bloc a proiectului

Ca µC am folosit un Arduino UNO R3 si un Arduino NANO. Pentru input-uri (cum ar fi selectarea miscarii, confirmarea miscarii) folosesc butoane, pentru redarea muzicii am un cititor de card microSD(input) si un difuzor(output) & interfata grafica se va realiza pe un ecran LCD. In timpul dezvoltarii fazei software a proiectului am intampinat probleme si astfel am avut nevoie de folosirea a celui de-al doilea µC(arduino NANO) pentru redarea muzicii.

Hardware Design

Lista componente

1 x Arduino UNO R3

1 x Arduino NANO

2 x mini breadboard

5 x Butoane

1 x LCD 1.44” SPI si controller ST7735

1 x modul cititor card microSD/SDHC

1 x card SDHC

1 x Speaker

1 x amplificator audio mono XPT8871

? x fire tata-tata si mama-tata

Schema cablaj:

Schema electrica:

Poza cablaj:

Tin sa mentionez ca in schema cablajului nu este acelasi amplificator audio pe care il folosesc pentru ca nu am gasit schema exacta a componentei, dar este unul similar.

Conexiuni pini

pinuri digitale:
SCK - pin 13 pentru microSD card reader si LCD (la comun)
MOSI - pin 11 pentru microSD card reader si LCD (la comun)
pin 4 - CS microSD card reader
pin 8 - RES LCD
pin 9 - DC LCD
pin 10 - CS LCD
pinuri analog:

pin 2: input pentru speaker conectat la IN - amplificator
pin 0,1,3,4,5: pinii pentru butoane

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Acesta este rezultatul final al proiectului. Am facut cutia astfel incat sa se poata deschida pentru a se vedea cablajul. LCD-ul si butoanele se pot inlatura sau baga in cutie.

pm/prj2024/ddosaru/marius.cristea1811.1716764450.txt.gz · Last modified: 2024/05/27 02:00 by marius.cristea1811
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0