This is an old revision of the document!
Ioan Teodorescu: Card Shuffler
Introducere
Proiectul meu constă în implementarea unui dispozitiv automat care amestecă un pachet de carți de joc.
Scopul este de a oferi o soluție convenabilă și rapidă pentru amestecarea cărților, eliminând nevoia de a le amesteca manual. De asemenea, nu mai este posibila trișarea!
Am văzut un dispozitiv asemănător, însă respectivul produs era manual si trebuia folosită manivela pentru a amesteca pachetul de cărți. M-am gândit că ar fi interesant să transform acest proces intr-unul automat.
Cum am menționat mai sus, nu mai este posibilă trișarea. Astfel, putem avea un joc cât mai corect. In plus, aparatul poate fi util pentru jucătorii de poker sau blackjack; sau chiar pentru cazinouri și cluburi de jocuri.
Descriere generală
La pornirea dispozitivului:
Introducerea cărților: Utilizatorul va fi solicitat, prin intermediul ecranului, să introducă cărțile în ambele deschideri de sus, pregătind-le pentru amestecare. Pornirea procesului va fi imposibilă până la introducerea cărților.
Senzori de distanță: Senzori de distanță ultrasonic sunt poziționați în ambele zone. Când distanța scade semnificativ (indicând prezența cărților), se va putea porni procesul.
Confirmarea: Informația va fi confirmată prin:
Un mesaj pe ecran
Aprinderea unui LED
Pornirea amestecării:
Comandă prin telefon: Utilizatorul va trimite comanda de pornire a amestecării prin intermediul telefonului său.
Activarea motoarelor: Motoarele dispozitivului vor porni și vor amesteca cărțile.
Oprire automată: Amestecarea se va opri automat când nu mai sunt cărți rămase într-una dintre deschideri.
Hardware Design
Lista piese:
Arduino Uno R3
2 x Motor DC 1 AX
2 x Senzor ultrasonic HC-SR04
Baterie 9V
Rezistenta 220 Ω + LED
Modul Bluetooth 4.0 BLE CC2540 CC2541
Ecran LCD 1602 + Adaptor I2C pentru LCD 1602
L298N Dual Motor Driver
Conectivitate
P2: Se conecteaza la portul IN1 al driverului L298N
P3: Se conecteaza la portul IN2 al driverului L298N
P4: Se conecteaza la portul IN3 al driverului L298N
P5: Se conecteaza la portul IN4 al driverului L298N
P6: Se conecteaza la portul TRIG al primului senzor HC-SR04
P7: Se conecteaza la portul ECHO al primului senzor HC-SR04
P8: Se conecteaza la portul TRIG al celui de-al doilea senzor HC-SR04
P9: Se conecteaza la portul ECHO al celui de-al doilea senzor HC-SR04
P10: Se conecteaza la porturile ENA si ENB din driverul L298N
P11: Se conecteaza la breadboard pentru aprinderea LED-ului
P12: Se conecteaza la portul TXD al modului Bluetooth
P13: Se conecteaza la portul RXD al modului Bluetooth
Schema Electrica
Diagrama Electrica
Implementare schema
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF