This is an old revision of the document!


Slot Machine

Nume: Rolea Theodor-Ioan

Grupa: 333CA

Introducere

Imaginează-ți că poți aduce atmosfera cazinoului în propria ta casă, fără a risca să pierzi bani reali. Acest proiect îți permite să construiești o păcănea electronică personalizată folosind un Arduino UNO și o serie de componente, precum matrice LED, afișaj cu 7 segmente, LCD și butoane pentru controlul jocului. Vor fi folosite trei matrice LED 8×8 pentru a afișa roțile păcănelei, împreună cu un afișaj cu 7 segmente pentru a arăta fondurile disponibile. Butoanele permit interacțiunea cu jocul, iar un buzzer oferă feedback audio pentru a face experiența mai captivantă. În plus, pe LCD vor fi afișate informații despre miză și posibilele dublaje.

Descriere generală

Jucătorii vor apăsa pe butonul de spin și vor urmări cum se aliniează simbolurile pe cele trei roți ale păcănelei. În cazul unui câștig, pe LCD va fi afișată opțiunea de dublare, pe care jucătorii o pot selecta sau omite folosind cele două butoane disponibile. În cazul unui jackpot, se va realiza un joc inedit de lumini și sunete.

Concepte folosite:

  1. GPIO & Întreruperi - Butoanele sunt legate la pini GPIO pentru a le citi starea (apăsat/neapăsat) și generează întreruperi atunci când sunt apăsate.
  2. Timere - Sunt folosite pentru generarea simbolurilor pe matrice, numărând un anume timp la fiecare apăsare de buton până când animația se va opri.
  3. I2C - LCD-ul și modulul cu 7 segmente comunică cu Arduino prin I2C.
  4. SPI - Matricele MAX7219 folosesc SPI pentru a comunica cu Arduino.

Schema bloc:

Hardware Design

Schema aproximativă a proiectului în Tinkercad:

*Nu există matrice LED 8×8 sau modulul cu 7 segmente folosit de mine în Tinkercad, am folosit ce era disponibil.

Lista Piese:

Arduino UNO × 1

MAX7219 8×8 LED Matrix × 3

7 Segment LED Display Module with Serial Interface (TM1637 Chip) × 1

Button × 2

Buzzer × 1

1602 LCD with I2C Interface × 1

Resistor × 1

Schema electrică:

Demo:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare: ArduinoIDE
  • librării şi surse 3rd-party: LedControl, TimerFreeTone, LED, LiquidCrystal_I2C, TM1637Display

Github: Slot Machine Code

Rezultate Obţinute

Jurnal

02.05.2024: Am incarcat datele principale despre proiect: introducere, descriere, bill of materials.

09.05.2024: Am incarcat si o schema provizorie a circuitului si am mai ajustat cateva componente.

16.05.2024: Am refacut schemele cu noile componente cumparate si am adaugat si codul sursa.

24.05.2024: Upload final code + demo inainte de a fi completata carcasa.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Matrix Slot Machine inspiration 1 Matrix Slot Machine inspiration 2

Export to PDF

pm/prj2024/ccontasel/theodor.rolea.1716575689.txt.gz · Last modified: 2024/05/24 21:34 by theodor.rolea
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0