This is an old revision of the document!


BattleshipBoy

Introducere

Imi doresc sa realizez o consola portabila(ca si inspiratie am drept Game Boy) pe care voi implementa jocul, de tip fighter, numit Battleship.

  • Utilizatorul va putea interactiona cu consola folosind 6 butoane, asemanator cu un Game Boy, si se va juca impotriva calculatorului jocul Battleship.
  • Scopul acestui proiect este a crea o consola portabila ce implementeaza unul din jocurile mele preferate, un joc perfect pentru o consola de dimensiuni mici.
  • Inca de mic, consolele video au fost mediul meu preferat prin care sa interactionez cu jocurile video. Asadar, doresc sa implementez un joc preferat, dorind in timpul procesului sa invat mai mult si despre istoria consolelor video, ce probleme/limitari au avut, cat si cum au abordat aceste dificultati tehnice.
  • Acest proiect ar fi o metoda prin care eu, si alte persoane cu gusturi similare, sa se bucure de jocuri retro pe o consola ce inspira un vibe retro.

Descriere generală

Hardware Design

Componente necesare:

  • 1 x arduino
  • 6 x butoane push fara retinere
  • 1 x lcd
  • 1x breadboard + necesare

TODO:

Software Design

Laboratoare necesare:

  • GPIO
  • Întreruperi
  • Timere
  • I2C

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (Arduino IDE)
  • librării şi surse 3rd-party
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
    • concepte facute la EGC
    • data loading
    • prefetching
    • tile rendering

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

Jurnal

Bibliografie/Resurse

pm/prj2024/ccontasel/sabin.pocris.1715979705.txt.gz · Last modified: 2024/05/18 00:01 by sabin.pocris
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0