This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2024:ccontasel:marius.caldaruse [2024/05/25 21:06] marius.caldaruse [Concluzii] |
pm:prj2024:ccontasel:marius.caldaruse [2024/05/25 21:11] (current) marius.caldaruse [Jurnal] |
||
---|---|---|---|
Line 52: | Line 52: | ||
Am implementat 4 stări: MAIN_MENU, SNAKE, ENDLESS_RUNNER și END_GAME. Jocul pornește în starea MAIN_MENU, unde este afișat meniul principal, cu jocurile disponibile. Cu ajutorul butoanelor UP, DOWN și SELECT jucătorul alege ce joc dorește să joace. | Am implementat 4 stări: MAIN_MENU, SNAKE, ENDLESS_RUNNER și END_GAME. Jocul pornește în starea MAIN_MENU, unde este afișat meniul principal, cu jocurile disponibile. Cu ajutorul butoanelor UP, DOWN și SELECT jucătorul alege ce joc dorește să joace. | ||
+ | |||
În cazul jocului Snake, șarpele incepe cu lungimea 1 și cu o anumită viteză. Cu ajutorul butoanelor este controlată direcția acestuia, iar dacă ajunge să mănânce un măr dimensiunea sa crește și un nou măr apare pe ecran. Dacă lovește marginile sau propriul corp, jocul se încheie. Pe măsură ce trece timpul, dificultatea crește, șarpele mișcându-se mai rapid. | În cazul jocului Snake, șarpele incepe cu lungimea 1 și cu o anumită viteză. Cu ajutorul butoanelor este controlată direcția acestuia, iar dacă ajunge să mănânce un măr dimensiunea sa crește și un nou măr apare pe ecran. Dacă lovește marginile sau propriul corp, jocul se încheie. Pe măsură ce trece timpul, dificultatea crește, șarpele mișcându-se mai rapid. | ||
+ | |||
În cazul jocului Endless Runner, jucătorul mișcă personajul sus/jos cu ajutorul butoanelor, iar pentru fiecare obstacol evitat primește un punct. Dacă atinge un obstacol, jocul se încheie. De asemenea, și aici dificultatea crește odată cu trecerea timpului. | În cazul jocului Endless Runner, jucătorul mișcă personajul sus/jos cu ajutorul butoanelor, iar pentru fiecare obstacol evitat primește un punct. Dacă atinge un obstacol, jocul se încheie. De asemenea, și aici dificultatea crește odată cu trecerea timpului. | ||
+ | |||
La sfârșitul oricărui dintre cele două jocuri, se trece în starea END_GAME, unde, timp de câteva secunde, este afișat scorul final al jucătorului, apoi se revine în meniul principal. | La sfârșitul oricărui dintre cele două jocuri, se trece în starea END_GAME, unde, timp de câteva secunde, este afișat scorul final al jucătorului, apoi se revine în meniul principal. | ||
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
Line 77: | Line 80: | ||
* 17.05.2024 - Actualizare bill of materials + adăugare schemă electrică. | * 17.05.2024 - Actualizare bill of materials + adăugare schemă electrică. | ||
* 24.05.2024 - Adăugare cod + poze proiect | * 24.05.2024 - Adăugare cod + poze proiect | ||
+ | * 25.05.2024 - Adăugare concluzii + bibliografie | ||
</note> | </note> | ||
Line 86: | Line 90: | ||
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. | Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. | ||
</note> | </note> | ||
+ | |||
+ | [[https://newbiely.com/tutorials/esp8266/esp8266-lcd-20x4|Tutorial LCD 20x4]] | ||
<html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | ||