Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2024:ccontasel:maria.vasilache [2024/05/18 01:44]
maria.vasilache [Bibliografie/Resurse]
pm:prj2024:ccontasel:maria.vasilache [2024/05/26 17:55] (current)
maria.vasilache [Bibliografie/Resurse]
Line 61: Line 61:
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
  
 +Inițial, am creat câteva variabile globale și define-uri pentru a fi mai ușoară accesarea lor. Acestea referă pinii conectați la componente, elemente ale jocului și modurile de redare.
  
-<note tip> +Bibliotecile foloiste: 
-Descrierea codului aplicaţiei ​(firmware): +   * pentru funcționarea display-ului ​(afișarea datelor), am folosit bibliotecile **Adafruit_GFX.h** și **Adafruit_SSD1306.h**;​ 
-  mediu de dezvoltare ​(if any) (e.g. AVR StudioCodeVisionAVR) +   * pentru comunicare I2C cu display-ul, am folosit biblioteca **Wire.h** 
-  * librării şsurse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib+   * pentru comunicarea cu cardul SD, am folosit **SD.h**; 
-  algoritmi şstructuri ​pe care plănuiţi să le implementaţi +   * pentru comunicarea SPI cu SD card reader-ul, am folosit **SPI.h**;​ 
-  * (etapa 3surse şfuncţii implementate +   * pentru sunet, prin buzzer, am folosit **TMRpcm.h**. 
-</​note>​+ 
 +Funcțiile implementate
 +   ​**setup()** - setez pinii ca INPUT/​OUTPUT(butoanele => input; ledurile => output),  ​pregătesc display-ul, speaker-ul șSD reader-ul spre a fi folosite ​(sunt definite global); 
 +   * **loop()** - verific modul de redare (0 = PIANO_TILES;​ 1 = NOSTALGIA_PLAYER)În cazul în care se apasă Butonul 1, se face switch între acestea, iar apăsarea butonului 2 realizează intrarea în modul respectiv;​ 
 +   * **updateModeDisplay()** - Înainte de a se porni modul de redare, pe display va apărea titlul modului ales pentru o mai ușoară gestionare a lor de către utilizator; 
 +   ​**drawGameMatrix()** - Se creează matricea pentru joc din pătrate. Pentru un '​tile',​ se va afișa un pătrat plin; 
 +   * **startPianoTilesGame()** - Aici este prezentă logică jocului de Piano Tiles. Pe display va apărea o matrice 3x3, care va imita pianul. Ulterior se verifică daca butonul apăsat (Butoanele 3, 4 ș5) corespunde cu cel unde se află clapa pe ecran. În caz de eșec, se incrementează contorul '​misses'​ șse aprinde ledul roșu. Această variabilă este verificată constant, deoarece, ajunsă la 3, determină finalitatea jocului. Pentru 5 apări corecte se aprinde ledul verde, care marchează o rundă câștigată 
 +   ​**startNostalgiaPlayerGame()** - Se redau piesele citite de pe cardul de memorie. La apăsarea butonului 1, se oprește melodia șse iese din modul Nostalgia Player; la apăsarea butonului 2, se dă skip la piesa curentă; la apăsarea butonului 3, se pune pe pauză melodia.
  
 +
 +Printre programele folosite se numără: Arduino IDE (pentru codare), Fritzing (pentru crearea schemei electrice) si draw.io (pentru crearea schemei bloc).
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
  
 <note tip> <note tip>
-Care au fost rezultatele ​obţinute în urma realizării proiectului vostru.+Ca finalitate, s-a obținut un joc simpatic de Piano Tiles, generat random, care permite jucătorului să își pună la încercare atenția și reflexele.
 </​note>​ </​note>​
- 
-===== Concluzii ===== 
  
 ===== Download ===== ===== Download =====
 +Arhiva conține codul, schemele și un mic demo.
  
 +{{:​pm:​prj2024:​ccontasel:​pm_piano_tiles.zip|}}
 ===== Jurnal ===== ===== Jurnal =====
  
-<note tip> +{{:​pm:​prj2024:​ccontasel:​jurnal2pm.png?500|}}
-Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului. +
-</​note>​ +
 ===== Bibliografie/​Resurse ===== ===== Bibliografie/​Resurse =====
  
-<​note>​ +**Resurse Hardware** 
-Listă cu documente, datasheet-uri,​ resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**+   ​* https://​cleste.ro/​placa-de-dezvoltare-uno-r3-atmega328p.html 
-</​note>​ +   ​* https://​cleste.ro/​ecra-oled-0-96-inch.html 
- +   ​* https://​www.optimusdigital.ro/​ro/​altele/​98-modul-cititor-card-sd.html?​search_query=Modul+cititor+card+SD&​results=5
-* https://​cleste.ro/​placa-de-dezvoltare-uno-r3-atmega328p.html +
- +
-* https://​cleste.ro/​ecra-oled-0-96-inch.html +
- +
-* https://​www.optimusdigital.ro/​ro/​altele/​98-modul-cititor-card-sd.html?​search_query=Modul+cititor+card+SD&​results=5 +
- +
- +
-<​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​+
  
  
pm/prj2024/ccontasel/maria.vasilache.1715985845.txt.gz · Last modified: 2024/05/18 01:44 by maria.vasilache
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0