This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2024:ccontasel:maria.chirnogeanu [2024/05/25 23:45] maria.chirnogeanu [Software Design] |
pm:prj2024:ccontasel:maria.chirnogeanu [2024/05/26 18:36] (current) maria.chirnogeanu [Software Design] |
||
---|---|---|---|
Line 22: | Line 22: | ||
Jocul revine la meniul principal, iar jucătorul poate începe să se joace din nou. | Jocul revine la meniul principal, iar jucătorul poate începe să se joace din nou. | ||
- | |||
- | **Diagrama de flow a aplicației** | ||
- | |||
- | {{diagramă_de_flow_flappy_bird.drawio.png?800}} | ||
===== Hardware Design ===== | ===== Hardware Design ===== | ||
Line 122: | Line 118: | ||
Pentru aplicația mobilă prin care transmit scorul, am folosit MIT App Inventor, care îți permite să faci aplicații mobile simple. | Pentru aplicația mobilă prin care transmit scorul, am folosit MIT App Inventor, care îți permite să faci aplicații mobile simple. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | **Diagrama de flow a aplicației** | ||
+ | |||
+ | {{diagramă_de_flow_flappy_bird.drawio.png?800}} | ||
**Funcții din cadrul codului** | **Funcții din cadrul codului** | ||
- | 1. Setup - se ocupa cu setarea inițială a | + | 1. Setup - se ocupa cu setarea inițială a elementelor jocului, cum ar fi highscore-ul, butonul, precum și pagina principală a jocului, ce conține un buton de start și titlul jocului Flappy Bird |
+ | |||
+ | 2. Loop - se ocupă de derularea jocului propriu-zis, ce cuprinde trecerea de la meniul principal la joc, animațiile păsării și ale turnurilor, precum si calcularea scorului si detectiei de ciocnire | ||
+ | |||
+ | 3. drawLoop - este cea unde se creează animația păsării și a turnurilor | ||
+ | |||
+ | 4. checkCollision - se detectează ciocniri cu solul și cu turnuri și oprește jocul dacă pasărea se ciocneste | ||
Line 134: | Line 142: | ||
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | ||
</note> | </note> | ||
+ | |||
+ | Rezultatele nu sunt tocmai așteptate... Din păcate jocul merge destul de greu, însă este funcțional, cu o grafică bună și care nu prezintă erori. | ||
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
+ | |||
+ | Proiectul acesta a fost pe cât de distractiv, pe atât de stresant. Cel mai tare m-a stresat circuitul, consideram că greșesc la orice colț, mai ales la LCD, unde am avut probleme cu firul de LED si asta a cauzat probleme pentru etapa software. | ||
+ | |||
+ | Mi-a plăcut să scriu codul pentru joc și mi-a plăcut și să învăț lucruri noi. | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
Line 144: | Line 158: | ||
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. | Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. | ||
</note> | </note> | ||
+ | |||
+ | Link github: https://github.com/MariaAC2/Proiect-PM-Flappy-Bird | ||
===== Jurnal ===== | ===== Jurnal ===== | ||
Line 170: | Line 186: | ||
20.05 - am adăugat butonul și un led care testează că acesta funcționează | 20.05 - am adăugat butonul și un led care testează că acesta funcționează | ||
+ | |||
+ | 25.05 - am creat un repository cu proiectul în care am inclus funcționalitatea jocului | ||
===== Bibliografie/Resurse ===== | ===== Bibliografie/Resurse ===== | ||