This is an old revision of the document!


Joculet Chrome

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

  • Implementarea jocului care apare pe Chrome o data ce se pierde conexiunea la internet
  • Scopul player-ului e de a controla personajul prin apasarea butonelor pentru a trece peste obstacole.
  • Acesta se poate juca pana la impactul cu un obstacol si atunci e Game Over
  • este un joculet dragut si nostalgic

Descriere generală

Jocul va fi realizat folosind o placuta Arduino care va avea modul OLED, card SD, speaker, LED-uri si butoane. Player-ul va misca personajul folosind butonul pentru a evita obstacolele. In timpul jocului, speaker-ul va face play la theme music, iar LED-ul va indica starea personajului: verde - in viata, rosu - mort. Toate acestea vor fi afisate pe display.

Schema bloc:

Hardware Design

Lista de piese:

  • arduino
  • modul OLED
  • modul Speaker
  • modul LED-uri
  • butoane
  • modul cititor carduri SD
  • fire

Schema electrica:

Legarea cititor Card SD: Pentru legarea cardului SD, am legat la pinii de la cititor corespunzatori placii arduino MISO - D12, MOSI - D11, SCK - D13, CS - D10 (am ales eu, nu are un pin corespunzator pe placa), GND-ul e legat la GND si ca tensiunea am ales-o pe cea de 5V.

Legare display: Asemanator ca la card SD, am legat la pinii corespunzatori placi: SDA - A4, SCL - A5, GND-ul e legat la GND, iar VCC-ul e legat la tensiunea de 3.3V.

La celelalte componente, a fost o legare destul de simpla, fiecare fiind legata la GND si un pin pe care l-am ales.

Set-up:

Testare componenta: Am ales testarea display-ului prin afisarea unui string.

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Mediul de dezvoltare al proiectului este Arduino IDE. Librarii folosite: U8g2lib, Adafruit GFX Graphics Library.

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Link Github: https://github.com/pauna0311/ProiectPM

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Grafic Gant pentru planificare.

Scopuri de atins:

  1. Sa fie functional

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Surse: https://kits.plusivo.com/

Export to PDF

pm/prj2024/ccontasel/irina.pauna0311.1716042806.txt.gz · Last modified: 2024/05/18 17:33 by irina.pauna0311
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0