This is an old revision of the document!
Joculet Chrome
Introducere
Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:
Implementarea jocului care apare pe Chrome o data ce se pierde conexiunea la internet
Scopul player-ului e de a controla personajul prin apasarea butonelor pentru a trece peste obstacole.
Acesta se poate juca pana la impactul cu un obstacol si atunci e Game Over
este un joculet dragut si nostalgic
Descriere generală
Jocul va fi realizat folosind o placuta Arduino care va avea modul LCD, card SD, speaker, LED-uri si butoane.
Player-ul va misca personajul folosind butonul pentru a evita obstacolele. In timpul jocului, speaker-ul va
face play la theme music, iar LED-ul va indica starea personajului: verde - in viata, rosu - mort.
Toate acestea vor fi afisate pe LCD.
Schema bloc:
Hardware Design
Lista de piese:
arduino
modul OLED
modul Speaker
modul LED-uri
butoane
modul cititor carduri SD
fire
Schema electrica:
Legarea cititor Card SD:
Pentru legarea cardului SD, am legat la pinii de la cititor corespunzatori placii arduino MISO - D12, MOSI - D11, SCK - D13,
CS - D10 (am ales eu, nu are un pin corespunzator pe placa), GND-ul e legat la GND si ca tensiunea am ales-o pe cea de 5V.
Legare display:
Asemanator ca la card SD, am legat la pinii corespunzatori placi: SDA - A4, SCL - A5, GND-ul e legat la GND, iar VCC-ul e legat la tensiunea de 3.3V.
La celelalte componente, a fost o legare destul de simpla, fiecare fiind legata la GND si un pin pe care l-am ales.
Set-up:
Testare componenta:
Am ales testarea display-ului prin afisarea unui string.
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Mediul de dezvoltare al proiectului este Arduino IDE.
Librarii folosite: U8g2lib, Adafruit GFX Graphics Library.
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Link Github: https://github.com/pauna0311/ProiectPM
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Grafic Gant pentru planificare.
Scopuri de atins:
Sa fie functional
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF