Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2024:ccontasel:irina.pauna0311 [2024/05/25 12:02]
irina.pauna0311 [Software Design]
pm:prj2024:ccontasel:irina.pauna0311 [2024/05/25 15:33] (current)
irina.pauna0311 [Concluzii]
Line 92: Line 92:
 **Algoritmi si functii:** **Algoritmi si functii:**
  
-setup()+__setup()__
  
 In functia, setup se face initializarea piniilor si se va arata mesajul de intro pana la apasarea butonului. In functia, setup se face initializarea piniilor si se va arata mesajul de intro pana la apasarea butonului.
  
-introMessage()+__introMessage()__
  
 Folosind, u8g2lib se deseneaza meniul principal. Folosind, u8g2lib se deseneaza meniul principal.
  
-play()+__play()__
  
 Functia pentru jocul respectiv. Se initializeaza obstacolele,​ player-ul si scorul acestuia. La baza, are un loop din care se iese numai daca se face o coliziune dintre player si obstacol. In loop, mai intai citesc sa vad daca am un input si butonul a fost apasat. Daca da, si momentan player nu este in actiunea de a sari, il fac sa sara. Functia pentru jocul respectiv. Se initializeaza obstacolele,​ player-ul si scorul acestuia. La baza, are un loop din care se iese numai daca se face o coliziune dintre player si obstacol. In loop, mai intai citesc sa vad daca am un input si butonul a fost apasat. Daca da, si momentan player nu este in actiunea de a sari, il fac sa sara.
Line 110: Line 110:
 Odata cu pierderea jocului si iesirea din loop, desenez meniul de GameOver si afisez scorul. Odata cu pierderea jocului si iesirea din loop, desenez meniul de GameOver si afisez scorul.
  
-gameOver()+__gameOver()__
  
 Folosind din nou u8g2, voi desena meniul de game over. Folosind din nou u8g2, voi desena meniul de game over.
 Pot relua jocul prin apasarea butonului. Pot relua jocul prin apasarea butonului.
 +
 +**Concepte folosite de la laborator**
 +  * GPIO - folosit pentru pinii de input si output: buton, led, buzzer.
 +  * UART - folosit pentru Serial.print(),​ utilizat mai mult pentru debugging.
 +  * I2C - folosit pentru display-ul OLED.
 +  * SPI - folosit pentru card-ul SD.
 </​note>​ </​note>​
  
Line 120: Line 126:
 <note tip> <note tip>
 Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
 +
 +Link video joculet:
 +
 +https://​www.youtube.com/​watch?​v=CPqGosRE6fo
 +
 +
 +Link video buzzer:
 +
 +https://​www.youtube.com/​watch?​v=Q_gELkM0WD4
 +
 +
 </​note>​ </​note>​
  
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
 +
 +Implementarea joculetului a fost una simplistica care a avut cateva dificultati,​ dar a fost un journey dragut. Printe dificultati s-a numarat lipsa memoriei dinamice de pe placa o data cu adaugarea de sunet si faptul ca testul audio care se aude destul de prost, dar acesta functioneaza. Inca o dificultate am putea zice a fost vanatoare de componente. In rest, totul a fost interesant si a fost smooth sailing. Recomand.
  
 ===== Download ===== ===== Download =====
pm/prj2024/ccontasel/irina.pauna0311.1716627755.txt.gz · Last modified: 2024/05/25 12:02 by irina.pauna0311
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0