This shows you the differences between two versions of the page.
|
pm:prj2024:ccontasel:irina.pauna0311 [2024/05/25 12:02] irina.pauna0311 [Software Design] |
pm:prj2024:ccontasel:irina.pauna0311 [2024/05/25 15:33] (current) irina.pauna0311 [Concluzii] |
||
|---|---|---|---|
| Line 92: | Line 92: | ||
| **Algoritmi si functii:** | **Algoritmi si functii:** | ||
| - | setup() | + | __setup()__ |
| In functia, setup se face initializarea piniilor si se va arata mesajul de intro pana la apasarea butonului. | In functia, setup se face initializarea piniilor si se va arata mesajul de intro pana la apasarea butonului. | ||
| - | introMessage() | + | __introMessage()__ |
| Folosind, u8g2lib se deseneaza meniul principal. | Folosind, u8g2lib se deseneaza meniul principal. | ||
| - | play() | + | __play()__ |
| Functia pentru jocul respectiv. Se initializeaza obstacolele, player-ul si scorul acestuia. La baza, are un loop din care se iese numai daca se face o coliziune dintre player si obstacol. In loop, mai intai citesc sa vad daca am un input si butonul a fost apasat. Daca da, si momentan player nu este in actiunea de a sari, il fac sa sara. | Functia pentru jocul respectiv. Se initializeaza obstacolele, player-ul si scorul acestuia. La baza, are un loop din care se iese numai daca se face o coliziune dintre player si obstacol. In loop, mai intai citesc sa vad daca am un input si butonul a fost apasat. Daca da, si momentan player nu este in actiunea de a sari, il fac sa sara. | ||
| Line 110: | Line 110: | ||
| Odata cu pierderea jocului si iesirea din loop, desenez meniul de GameOver si afisez scorul. | Odata cu pierderea jocului si iesirea din loop, desenez meniul de GameOver si afisez scorul. | ||
| - | gameOver() | + | __gameOver()__ |
| Folosind din nou u8g2, voi desena meniul de game over. | Folosind din nou u8g2, voi desena meniul de game over. | ||
| Pot relua jocul prin apasarea butonului. | Pot relua jocul prin apasarea butonului. | ||
| + | |||
| + | **Concepte folosite de la laborator** | ||
| + | * GPIO - folosit pentru pinii de input si output: buton, led, buzzer. | ||
| + | * UART - folosit pentru Serial.print(), utilizat mai mult pentru debugging. | ||
| + | * I2C - folosit pentru display-ul OLED. | ||
| + | * SPI - folosit pentru card-ul SD. | ||
| </note> | </note> | ||
| Line 120: | Line 126: | ||
| <note tip> | <note tip> | ||
| Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | ||
| + | |||
| + | Link video joculet: | ||
| + | |||
| + | https://www.youtube.com/watch?v=CPqGosRE6fo | ||
| + | |||
| + | |||
| + | Link video buzzer: | ||
| + | |||
| + | https://www.youtube.com/watch?v=Q_gELkM0WD4 | ||
| + | |||
| + | |||
| </note> | </note> | ||
| ===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
| + | |||
| + | Implementarea joculetului a fost una simplistica care a avut cateva dificultati, dar a fost un journey dragut. Printe dificultati s-a numarat lipsa memoriei dinamice de pe placa o data cu adaugarea de sunet si faptul ca testul audio care se aude destul de prost, dar acesta functioneaza. Inca o dificultate am putea zice a fost vanatoare de componente. In rest, totul a fost interesant si a fost smooth sailing. Recomand. | ||
| ===== Download ===== | ===== Download ===== | ||