This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2024:ccontasel:irina.pauna0311 [2024/05/25 12:00] irina.pauna0311 [Software Design] |
pm:prj2024:ccontasel:irina.pauna0311 [2024/05/25 15:33] (current) irina.pauna0311 [Concluzii] |
||
---|---|---|---|
Line 91: | Line 91: | ||
**Algoritmi si functii:** | **Algoritmi si functii:** | ||
- | setup() | + | |
+ | __setup()__ | ||
In functia, setup se face initializarea piniilor si se va arata mesajul de intro pana la apasarea butonului. | In functia, setup se face initializarea piniilor si se va arata mesajul de intro pana la apasarea butonului. | ||
- | introMessage() | + | __introMessage()__ |
Folosind, u8g2lib se deseneaza meniul principal. | Folosind, u8g2lib se deseneaza meniul principal. | ||
- | play() | + | __play()__ |
Functia pentru jocul respectiv. Se initializeaza obstacolele, player-ul si scorul acestuia. La baza, are un loop din care se iese numai daca se face o coliziune dintre player si obstacol. In loop, mai intai citesc sa vad daca am un input si butonul a fost apasat. Daca da, si momentan player nu este in actiunea de a sari, il fac sa sara. | Functia pentru jocul respectiv. Se initializeaza obstacolele, player-ul si scorul acestuia. La baza, are un loop din care se iese numai daca se face o coliziune dintre player si obstacol. In loop, mai intai citesc sa vad daca am un input si butonul a fost apasat. Daca da, si momentan player nu este in actiunea de a sari, il fac sa sara. | ||
Line 104: | Line 108: | ||
le voi initializa din nou sa apara pe display. | le voi initializa din nou sa apara pe display. | ||
- | Odata cu pier | + | Odata cu pierderea jocului si iesirea din loop, desenez meniul de GameOver si afisez scorul. |
+ | |||
+ | __gameOver()__ | ||
+ | |||
+ | Folosind din nou u8g2, voi desena meniul de game over. | ||
+ | Pot relua jocul prin apasarea butonului. | ||
+ | |||
+ | **Concepte folosite de la laborator** | ||
+ | * GPIO - folosit pentru pinii de input si output: buton, led, buzzer. | ||
+ | * UART - folosit pentru Serial.print(), utilizat mai mult pentru debugging. | ||
+ | * I2C - folosit pentru display-ul OLED. | ||
+ | * SPI - folosit pentru card-ul SD. | ||
</note> | </note> | ||
Line 111: | Line 126: | ||
<note tip> | <note tip> | ||
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | ||
+ | |||
+ | Link video joculet: | ||
+ | |||
+ | https://www.youtube.com/watch?v=CPqGosRE6fo | ||
+ | |||
+ | |||
+ | Link video buzzer: | ||
+ | |||
+ | https://www.youtube.com/watch?v=Q_gELkM0WD4 | ||
+ | |||
+ | |||
</note> | </note> | ||
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
+ | |||
+ | Implementarea joculetului a fost una simplistica care a avut cateva dificultati, dar a fost un journey dragut. Printe dificultati s-a numarat lipsa memoriei dinamice de pe placa o data cu adaugarea de sunet si faptul ca testul audio care se aude destul de prost, dar acesta functioneaza. Inca o dificultate am putea zice a fost vanatoare de componente. In rest, totul a fost interesant si a fost smooth sailing. Recomand. | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== |