Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2024:ccontasel:andreea.alexandru02 [2024/05/27 14:08]
andreea.alexandru02 [Software Design]
pm:prj2024:ccontasel:andreea.alexandru02 [2024/05/27 14:09] (current)
andreea.alexandru02 [Software Design]
Line 128: Line 128:
  
 <note tip> <note tip>
--> ADC (Analog-to-Digital Converter):​\\+**Concepte Software folosite:​**\\ 
 +**-> ADC (Analog-to-Digital Converter)**:\\
 Citirea joystick-urilor:​ Valorile analogice de la joystick-uri sunt citite folosind pinii ADC ai Arduino (PLAYER1_X, PLAYER1_Y, PLAYER2_X, PLAYER2_Y). Aceste valori sunt convertite în semnale digitale pentru a controla mișcarea paletelor.\\ Citirea joystick-urilor:​ Valorile analogice de la joystick-uri sunt citite folosind pinii ADC ai Arduino (PLAYER1_X, PLAYER1_Y, PLAYER2_X, PLAYER2_Y). Aceste valori sunt convertite în semnale digitale pentru a controla mișcarea paletelor.\\
  
--> SPI (Serial Peripheral Interface):​\\+**-> SPI (Serial Peripheral Interface)**:\\
 Controlul display-ului TFT: Display-ul TFT este controlat prin protocolul SPI folosind librăriile Adafruit_GFX și Adafruit_ST7735. Pinii TFT_CS, TFT_DC, și TFT_RST sunt folosiți pentru comunicarea SPI cu display-ul.\\ Controlul display-ului TFT: Display-ul TFT este controlat prin protocolul SPI folosind librăriile Adafruit_GFX și Adafruit_ST7735. Pinii TFT_CS, TFT_DC, și TFT_RST sunt folosiți pentru comunicarea SPI cu display-ul.\\
  
--> GPIO (General Purpose Input/​Output):​\\+**-> GPIO (General Purpose Input/​Output)**:\\
 Controlul LED-urilor: LED-urile sunt controlate folosind pini GPIO. De exemplu, pinul LED_PIN, LED_GREEN_PIN și LED_RED_PIN sunt definiți și utilizați pentru a indica diferite stări ale jocului.\\ Controlul LED-urilor: LED-urile sunt controlate folosind pini GPIO. De exemplu, pinul LED_PIN, LED_GREEN_PIN și LED_RED_PIN sunt definiți și utilizați pentru a indica diferite stări ale jocului.\\
  
--> Timere:\\+**-> Timere:**\\
 Gestionarea pickup-urilor:​ Timer-ele sunt utilizate pentru a gestiona apariția și dispariția pickup-urilor pe ecran (PICKUP_APPEAR_INTERVAL,​ PICKUP_TIMEDOUT). Funcția millis() este folosită pentru a măsura timpul scurs și a declanșa evenimente la intervale regulate.\\ Gestionarea pickup-urilor:​ Timer-ele sunt utilizate pentru a gestiona apariția și dispariția pickup-urilor pe ecran (PICKUP_APPEAR_INTERVAL,​ PICKUP_TIMEDOUT). Funcția millis() este folosită pentru a măsura timpul scurs și a declanșa evenimente la intervale regulate.\\
  
--> PWM (Pulse Width Modulation):​\\+**-> PWM (Pulse Width Modulation):​**\\
 Controlul Buzzer-ului:​ Funcția tone() folosită pentru controlul buzzer-ului utilizează PWM pentru a genera sunetele necesare în timpul jocului. Controlul Buzzer-ului:​ Funcția tone() folosită pentru controlul buzzer-ului utilizează PWM pentru a genera sunetele necesare în timpul jocului.
 </​note>​ </​note>​
pm/prj2024/ccontasel/andreea.alexandru02.1716808095.txt.gz · Last modified: 2024/05/27 14:08 by andreea.alexandru02
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0