This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2024:ccontasel:andreea.alexandru02 [2024/05/27 14:08] andreea.alexandru02 [Software Design] |
pm:prj2024:ccontasel:andreea.alexandru02 [2024/05/27 14:09] (current) andreea.alexandru02 [Software Design] |
||
---|---|---|---|
Line 128: | Line 128: | ||
<note tip> | <note tip> | ||
- | -> ADC (Analog-to-Digital Converter):\\ | + | **Concepte Software folosite:**\\ |
+ | **-> ADC (Analog-to-Digital Converter)**:\\ | ||
Citirea joystick-urilor: Valorile analogice de la joystick-uri sunt citite folosind pinii ADC ai Arduino (PLAYER1_X, PLAYER1_Y, PLAYER2_X, PLAYER2_Y). Aceste valori sunt convertite în semnale digitale pentru a controla mișcarea paletelor.\\ | Citirea joystick-urilor: Valorile analogice de la joystick-uri sunt citite folosind pinii ADC ai Arduino (PLAYER1_X, PLAYER1_Y, PLAYER2_X, PLAYER2_Y). Aceste valori sunt convertite în semnale digitale pentru a controla mișcarea paletelor.\\ | ||
- | -> SPI (Serial Peripheral Interface):\\ | + | **-> SPI (Serial Peripheral Interface)**:\\ |
Controlul display-ului TFT: Display-ul TFT este controlat prin protocolul SPI folosind librăriile Adafruit_GFX și Adafruit_ST7735. Pinii TFT_CS, TFT_DC, și TFT_RST sunt folosiți pentru comunicarea SPI cu display-ul.\\ | Controlul display-ului TFT: Display-ul TFT este controlat prin protocolul SPI folosind librăriile Adafruit_GFX și Adafruit_ST7735. Pinii TFT_CS, TFT_DC, și TFT_RST sunt folosiți pentru comunicarea SPI cu display-ul.\\ | ||
- | -> GPIO (General Purpose Input/Output):\\ | + | **-> GPIO (General Purpose Input/Output)**:\\ |
Controlul LED-urilor: LED-urile sunt controlate folosind pini GPIO. De exemplu, pinul LED_PIN, LED_GREEN_PIN și LED_RED_PIN sunt definiți și utilizați pentru a indica diferite stări ale jocului.\\ | Controlul LED-urilor: LED-urile sunt controlate folosind pini GPIO. De exemplu, pinul LED_PIN, LED_GREEN_PIN și LED_RED_PIN sunt definiți și utilizați pentru a indica diferite stări ale jocului.\\ | ||
- | -> Timere:\\ | + | **-> Timere:**\\ |
Gestionarea pickup-urilor: Timer-ele sunt utilizate pentru a gestiona apariția și dispariția pickup-urilor pe ecran (PICKUP_APPEAR_INTERVAL, PICKUP_TIMEDOUT). Funcția millis() este folosită pentru a măsura timpul scurs și a declanșa evenimente la intervale regulate.\\ | Gestionarea pickup-urilor: Timer-ele sunt utilizate pentru a gestiona apariția și dispariția pickup-urilor pe ecran (PICKUP_APPEAR_INTERVAL, PICKUP_TIMEDOUT). Funcția millis() este folosită pentru a măsura timpul scurs și a declanșa evenimente la intervale regulate.\\ | ||
- | -> PWM (Pulse Width Modulation):\\ | + | **-> PWM (Pulse Width Modulation):**\\ |
Controlul Buzzer-ului: Funcția tone() folosită pentru controlul buzzer-ului utilizează PWM pentru a genera sunetele necesare în timpul jocului. | Controlul Buzzer-ului: Funcția tone() folosită pentru controlul buzzer-ului utilizează PWM pentru a genera sunetele necesare în timpul jocului. | ||
</note> | </note> |