This shows you the differences between two versions of the page.
|
pm:prj2024:ccontasel:andreea.alexandru02 [2024/05/26 23:38] andreea.alexandru02 [Descriere generală] |
pm:prj2024:ccontasel:andreea.alexandru02 [2024/05/27 14:09] (current) andreea.alexandru02 [Software Design] |
||
|---|---|---|---|
| Line 125: | Line 125: | ||
| * LED control: Funcții pentru activarea și dezactivarea LED-ului în diferite stări ale jocului (la startul jocului, la colectarea unui pickup verde, respectiv roșu).\\ | * LED control: Funcții pentru activarea și dezactivarea LED-ului în diferite stări ale jocului (la startul jocului, la colectarea unui pickup verde, respectiv roșu).\\ | ||
| </note> | </note> | ||
| + | |||
| + | |||
| + | <note tip> | ||
| + | **Concepte Software folosite:**\\ | ||
| + | **-> ADC (Analog-to-Digital Converter)**:\\ | ||
| + | Citirea joystick-urilor: Valorile analogice de la joystick-uri sunt citite folosind pinii ADC ai Arduino (PLAYER1_X, PLAYER1_Y, PLAYER2_X, PLAYER2_Y). Aceste valori sunt convertite în semnale digitale pentru a controla mișcarea paletelor.\\ | ||
| + | |||
| + | **-> SPI (Serial Peripheral Interface)**:\\ | ||
| + | Controlul display-ului TFT: Display-ul TFT este controlat prin protocolul SPI folosind librăriile Adafruit_GFX și Adafruit_ST7735. Pinii TFT_CS, TFT_DC, și TFT_RST sunt folosiți pentru comunicarea SPI cu display-ul.\\ | ||
| + | |||
| + | **-> GPIO (General Purpose Input/Output)**:\\ | ||
| + | Controlul LED-urilor: LED-urile sunt controlate folosind pini GPIO. De exemplu, pinul LED_PIN, LED_GREEN_PIN și LED_RED_PIN sunt definiți și utilizați pentru a indica diferite stări ale jocului.\\ | ||
| + | |||
| + | **-> Timere:**\\ | ||
| + | Gestionarea pickup-urilor: Timer-ele sunt utilizate pentru a gestiona apariția și dispariția pickup-urilor pe ecran (PICKUP_APPEAR_INTERVAL, PICKUP_TIMEDOUT). Funcția millis() este folosită pentru a măsura timpul scurs și a declanșa evenimente la intervale regulate.\\ | ||
| + | |||
| + | **-> PWM (Pulse Width Modulation):**\\ | ||
| + | Controlul Buzzer-ului: Funcția tone() folosită pentru controlul buzzer-ului utilizează PWM pentru a genera sunetele necesare în timpul jocului. | ||
| + | </note> | ||
| + | |||
| ===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||