Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2024:ccontasel:andreea.alexandru02 [2024/05/26 23:38]
andreea.alexandru02 [Descriere generală]
pm:prj2024:ccontasel:andreea.alexandru02 [2024/05/27 14:09] (current)
andreea.alexandru02 [Software Design]
Line 125: Line 125:
          * LED control: Funcții pentru activarea și dezactivarea LED-ului în diferite stări ale jocului (la startul jocului, la colectarea unui pickup verde, respectiv roșu).\\          * LED control: Funcții pentru activarea și dezactivarea LED-ului în diferite stări ale jocului (la startul jocului, la colectarea unui pickup verde, respectiv roșu).\\
 </​note>​ </​note>​
 +
 +
 +<note tip>
 +**Concepte Software folosite:​**\\
 +**-> ADC (Analog-to-Digital Converter)**:​\\
 +Citirea joystick-urilor:​ Valorile analogice de la joystick-uri sunt citite folosind pinii ADC ai Arduino (PLAYER1_X, PLAYER1_Y, PLAYER2_X, PLAYER2_Y). Aceste valori sunt convertite în semnale digitale pentru a controla mișcarea paletelor.\\
 +
 +**-> SPI (Serial Peripheral Interface)**:​\\
 +Controlul display-ului TFT: Display-ul TFT este controlat prin protocolul SPI folosind librăriile Adafruit_GFX și Adafruit_ST7735. Pinii TFT_CS, TFT_DC, și TFT_RST sunt folosiți pentru comunicarea SPI cu display-ul.\\
 +
 +**-> GPIO (General Purpose Input/​Output)**:​\\
 +Controlul LED-urilor: LED-urile sunt controlate folosind pini GPIO. De exemplu, pinul LED_PIN, LED_GREEN_PIN și LED_RED_PIN sunt definiți și utilizați pentru a indica diferite stări ale jocului.\\
 +
 +**-> Timere:**\\
 +Gestionarea pickup-urilor:​ Timer-ele sunt utilizate pentru a gestiona apariția și dispariția pickup-urilor pe ecran (PICKUP_APPEAR_INTERVAL,​ PICKUP_TIMEDOUT). Funcția millis() este folosită pentru a măsura timpul scurs și a declanșa evenimente la intervale regulate.\\
 +
 +**-> PWM (Pulse Width Modulation):​**\\
 +Controlul Buzzer-ului:​ Funcția tone() folosită pentru controlul buzzer-ului utilizează PWM pentru a genera sunetele necesare în timpul jocului.
 +</​note>​
 +
  
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
pm/prj2024/ccontasel/andreea.alexandru02.1716755909.txt.gz · Last modified: 2024/05/26 23:38 by andreea.alexandru02
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0