This is an old revision of the document!
Tom the Musical and Talking Robot
Introducere
 * Autor: Oana Maria Băcăran 
 * Grupa: 334CB
* Ce face? 
Tom este o jucărie interactivă, care știe să imite ceea ce spui, poate sa redea cântecele și poate realiza efecte vizuale, folosind LED-uri colorate și redând mici animații pe un ecran OLED.
* Care este scopul lui? 
Scopul acestui proiect este acela de a implementa o jucărie amuzantă, folosind și materiale reciclabile.
* Care a fost ideea de la care aţi pornit? 
Inspirația acestui proiect a venit gândindu-mă la o jucărie asemănătoare din copilărie, un hamster vorbitor. A fost o jucărie unică, pe care a apreciat-o toată familia.
* De ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi? 
Acest proiect este util și interesant deoarece nu numai că poate fi folosit ca o modalitate distractivă pentru copii de a-și petrece timpul, dar
poate fi folosit și pe post de mini music player, cu o înfățișare hazlie și unică.
 
Descriere generală
Mod de funcționare:
 Roboțelul are două moduri de utilizare:
-  Modul ascultare și redare, în care acesta primește un input audio de la utilizator, apasând pe butonul de rec (înregistrare) și redă ulterior ceea ce a înregistrat, cu ajutorul unui difuzor. Butoanele necesare se află pe modulul audio ISD1820. 
-  Modul ascultare muzică, unde utilizatorul poate folosi butoanele de play/pause, next și previous ca să navigheze printre fișierele stocate pe un card sd; se folosește un card reader compatibil SPI pentru a reda melodiile. 
  Pentru a adăuga un strop de culoare și dinamsim, în ambele moduri, pe ecranul OLED se vor afișa mici animații, care vor alterna constant. De asemenea, LED-urile vor realiza un mic joc de culori atunci când se vor reda elemente auditive.
 
 
Hardware Design
Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:
-  listă de piese 
-  scheme electrice 
-  diagrame de semnal  
-  rezultatele simulării 
Lista piese: 
-  Arduino ATmega328P 
-  Modul inregistrare redare audio ISD1820 
-  Modul Amplificator Audio LM386 
-  Difuzor 
-  Display grafic OLED 
-  Circuit integrat SN74HC595N, 74HC595 
-  Placa de stocare Micro SD TF Card reader Shield 
-  Card SD 
-  LED-uri 
-  3 x butoane push 
-  fire conectare 
Schema electrică: 
 
 
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
-  mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR) 
-  librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib) 
-  algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi 
-  (etapa 3) surse şi funcţii implementate 
Mediu de dezvoltare:
-  dezvoltare cod: Arduino IDE 
-  realizare animații: OLED animations 
-  realizare schemă bloc: draw.io 
-  realizare schemă electrică: Kicad 
Biblioteci:
-  SD.h 
-  TMRpcm.h 
-  SPI.h 
-  Adafruit_GFX.h 
-  Adafruit_SSD1306.H 
 
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
 
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună 

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
 
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
 
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF