This is an old revision of the document!


Sound Sistem

Introducere

Descriere Generală Proiectul este un sistem de lumini controlat de un microcontroler Arduino, conceput pentru a răspunde la sunet. Sistemul este ideal pentru utilizarea în scenografii, spectacole sau decoruri interactive, unde lumina trebuie să fie sincronizată cu muzica sau alte sunete ambientale.

Componente Utilizate Arduino Uno: Platforma principală pentru controlul tuturor componentelor. LED-uri: Iluminare de bază, care se aprinde și se stinge în funcție de sunet. Matrice de LED-uri MAX7219: Display grafic pentru a crea diverse efecte luminoase. Diodă Laser: Efect vizual suplimentar pentru a accentua răspunsul la sunet. Rezistoare: Protejează LED-urile și asigură funcționarea corectă a circuitelor. Senzor de Sunet: Detectează sunetele ambientale și trimite semnalul către Arduino. Fire de Conexiune și Breadboard: Pentru realizarea conexiunilor electrice.

Descriere generală

Senzor de Sunet: -Detectează variațiile acustice din mediul înconjurător și trimite semnale digitale către Arduino. Arduino: <br> -Primește semnalul de la senzorul de sunet și controlează toate componentele luminoase (LED-uri, dioda laser și matricea de LED-uri MAX7219) în funcție de sunetul detectat. LED-uri: -LED-urile sunt conectate la pini digitali ai Arduino și se aprind sau se sting în funcție de sunet. Diodă Laser: -Conectată la un pin digital al Arduino, se activează în funcție de sunet, oferind un efect vizual suplimentar. Matrice de LED-uri MAX7219: -Conectată la Arduino, afișează diferite animații și efecte luminoase sincronizate cu sunetul detectat.

===== Hardware Design =====

Componente Utilizate Arduino Uno: Platforma principală pentru controlul tuturor componentelor. LED-uri: Iluminare de bază, care se aprinde și se stinge în funcție de sunet. Matrice de LED-uri MAX7219: Display grafic pentru a crea diverse efecte luminoase. Diodă Laser: Efect vizual suplimentar pentru a accentua răspunsul la sunet. Rezistoare: Protejează LED-urile și asigură funcționarea corectă a circuitelor. Senzor de Sunet: Detectează sunetele ambientale și trimite semnalul către Arduino. Fire de Conexiune și Breadboard: Pentru realizarea conexiunilor electrice.

===== Software Design =====

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

===== Rezultate Obţinute =====

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

===== Concluzii =====

===== Download =====

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

===== Jurnal =====

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

===== Bibliografie/Resurse =====

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/avaduva/stefan.botea.1716297498.txt.gz · Last modified: 2024/05/21 16:18 by stefan.botea
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0