This is an old revision of the document!


Smart Greenhouse

Introducere

Proiectul intentioneaza sa faca cresterea si ingrijirea plantelor mai usoara, prin mentinerea factorilor optimi pentru bunastarea acestora, intr-un mediu controlat si automatizat. Probleme precum udarea prea des sau prea rar a plantelor vor fi inlaturate, deoarece proiectul va avea grija sa mentina umiditatea ideala a solului, dar va controla si nivelul de lumina si temperatura din interiorul serei. Acest proiect este perfect pentru iubitorii de natura care, din diferite motive, nu pot oferi un mediu perfect pentru ingrijire, dar totusi viseaza sa creasca propriile plante.

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

  • ce face
  • care este scopul lui
  • care a fost ideea de la care aţi pornit
  • de ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi

Descriere generală

Proiectul se va folosi de energia primita de la o baterie pentru a functiona. Folosind datele oferite de un senzor de umiditate a solului, va decide daca plantele necesita apa si va porni un sistem de irigare daca solul este uscat. Cu ajutorul unui senzor de temperatura, daca gradele sunt crescute in interiorul serei, usile serei se vor deschide printr-un sistem actionat de servomotoare. In plus, pe baza informatiilor primite de la un senzor de luminozitate, va decide daca plantele necesita lumina in plus si, in situatia aceasta, va porni niste LEDuri.

O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.

Exemplu de schemă bloc: http://www.robs-projects.com/mp3proj/newplayer.html

Hardware Design

Lista pieselor necesare:

  • Microcontroller
  • Senzor de umiditate a solului
  • Senzor de temperatura
  • Senzor de luminozitate
  • Pompa de apa
  • LEDuri
  • Fire
  • Rezistente
  • Baterie

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/avaduva/miruna.dolineanu.1714929491.txt.gz · Last modified: 2024/05/05 20:18 by miruna.dolineanu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0