This is an old revision of the document!
Proiectul presupune realizarea unui display din matrici led 32×32 prin intermediul caruia vom oferi utilizatorului un mod interactiva de a interactiona cu obiectele ce sunt afisate pe ecran influentate de unghiul de inclinare. Obiectele/ formele prezentate pot fi alese de utilizator prin intermediul unui aplicatii mobile. Jocul poate fi un mijloc de relaxare atat pentru adulti cat si pentru cei mici.
Design-ul proiectului se bazeaza pe interactiunea dintre placuta principala Arduino UNO ce se conecteaza cu 2 vectori de 2 matrici ce vor insuma un patrat cu latura de 32 de leduri (2^5 leds) conectate initial in serie 2 cate 2, dar care vor fi tratate ca un grid cu diviziunea de 1 led. Un senzor cu modul de acceleratie si giroscop, ce ne va oferi constant date prin care vom afla unghiul de inclinare pe Ox si Oy, dupa care vom simula caderea.
Modulul bluetooth se va folosi pentru a primi comenzi de la user printr-o aplicatie pentru a varia elementele afisate.
Elemente hardware folosite:
In practica matricele sunt lipite patru cate patru, rezultand 4 vectori de leduri paraleli.
Medii de dezvoltare
Blioteci
Cod Pentru a intelege ce a dus la forma software ului, trebuie prezentate cateva probleme aparute:
Codul a fost impartit in functii pentru modularizare, apelul lor bazanduse pe cele doua apeluri de setup si loop. Formele generate sunt pe un set de leduri de 8×8. Aceasta structura este un bitfield de dimensiune de 1 byte in care am retinut ce led trebuie aprins si stins.
Programul este initializat cu un X cu un contor al matricei, dupa care i-a nastere minijocul nostru. Fiecare led isi schimba intensitatea intre 0 si 16.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.