Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2024:avaduva:mihai_brezniceanu [2024/05/27 09:05]
mihai.brezniceanu [Software Design]
pm:prj2024:avaduva:mihai_brezniceanu [2024/05/27 09:20] (current)
mihai.brezniceanu [Software Design]
Line 54: Line 54:
   * init_TO_DO - initializeaza imaginea pe diaplay, seteaza intensitatea luminoasa la un interval de 0.5s, initializeaza conexiunea bluetooth si asteapta date pe seriala, initializeaza giroscopul-accelerometrul,​ printeaza forma pe display-ul din pozitia curenta.   * init_TO_DO - initializeaza imaginea pe diaplay, seteaza intensitatea luminoasa la un interval de 0.5s, initializeaza conexiunea bluetooth si asteapta date pe seriala, initializeaza giroscopul-accelerometrul,​ printeaza forma pe display-ul din pozitia curenta.
   * functii de calcul pentru indexi si starea ledurilor, precum si nr mini display-ul pe care trebuie incarcate.   * functii de calcul pentru indexi si starea ledurilor, precum si nr mini display-ul pe care trebuie incarcate.
-  * blocuri de cod timer si preluarea si prelucrarea mesajelor prinmite prin bluetooth.+  * blocuri de cod timer si preluarea si prelucrarea mesajelor prinmite prin bluetooth ​(se utilizeaza o aplicatie ca interfata - https://​play.google.com/​store/​apps/​details?​id=com.giumig.apps.bluetoothserialmonitor&​hl=en )
  
 Documentatia pentru cele doua librari utilizate poate fi gasita pe site-ul oficial, cu o multime de exemple, modele grafice, imagini, cod sursa, API-uri si multe alte informatii pentru o mai buna intelegere a modului de lucru si a potentialului pe care il are proiectul. Documentatia pentru cele doua librari utilizate poate fi gasita pe site-ul oficial, cu o multime de exemple, modele grafice, imagini, cod sursa, API-uri si multe alte informatii pentru o mai buna intelegere a modului de lucru si a potentialului pe care il are proiectul.
Line 63: Line 63:
 **Calcul unghiuri de inclinatie** **Calcul unghiuri de inclinatie**
    * AccX = Wire.read() << 8 | Wire.read();​    * AccX = Wire.read() << 8 | Wire.read();​
-   * AccY ..., AccY ...;+   * AccY ..., AccZ ...;
    * AccX = (float)AccX / 4096; ...    * AccX = (float)AccX / 4096; ...
    * AngleRoll = atan(AccY / sqrt(AccX * AccX + AccZ * AccZ)) * 1 / (3.14159265 / 180);    * AngleRoll = atan(AccY / sqrt(AccX * AccX + AccZ * AccZ)) * 1 / (3.14159265 / 180);
    * AnglePitch = -atan(AccX / sqrt(AccY * AccY + AccZ * AccZ)) * 1 / (3.14159265 / 180);    * AnglePitch = -atan(AccX / sqrt(AccY * AccY + AccZ * AccZ)) * 1 / (3.14159265 / 180);
     ​     ​
-Valori ​intre -90 si +90 de grade iclinatie+Valorile se afla intre -90 si +90 de grade inclinatie
-Pe abaza acestora si a unui thrashhold de 25-30, are loc deplasarea elementelor.  ​+Pe baza acestora si a unui thrashhold de 15-30, are loc deplasarea elementelor.  ​
    
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
pm/prj2024/avaduva/mihai_brezniceanu.1716789907.txt.gz · Last modified: 2024/05/27 09:05 by mihai.brezniceanu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0