This is an old revision of the document!


Light Dress

  • Keren Ioana Boingiu - 332 CB

Introducere

Inspirată de designurile emotionally-responsive din filmele SF, vreau să realizez o rochie cu un inel de leduri ce va lumina în mod idferit în funcție de pulsul persoanei care o poartă, temperatură, intensitate luminoasă și sunet. Scopul este pur de divertisment, menit să creeze o legătură între mediul înconjurător și persoana care poartă rochia.

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

  • ce face
  • care este scopul lui
  • care a fost ideea de la care aţi pornit
  • de ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi

Descriere generală

Prezentarea pe scurt a proiectului:

  • Constă într-un articol vestimentar ce luminează în funcție de contextul în care este purtat.
  • Poate reprezenta un bun ice-breaker prin designul atrăgător și inedit.
  • PRIMA ȘI PRIMA sursă de inspirație a reprezentat-o un colier dintr-o carte pe care am citit-o care lumina în funcție de sentimentele pe care purtatorul le are pentru persoana care le-a oferit bijuteria. Cu toate acestea, nu trăim intr-o lume fantasy, așa că din noțiunea de “sentiment” am derivat în zona de numărare a bătăilor inimii. Păentru complexitate, vor fi implementate și restul de funcționalități.
  • Utilitatea în plan personal - mă voi familiariza cu noțiunile predate, tocmai prin aplicarea lor într-un proiect mai complex. Proiectul se dorește a avea scop decorativ/social, deci utilitatea în plan extins va fi pentru divertisment.

O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.

Exemplu de schemă bloc: http://www.robs-projects.com/mp3proj/newplayer.html

Hardware Design

Listă de piese

  • 1 x Placa de dezvoltare compatibila cu Arduino UNO (ATmega328p si CH340) Plusivo
  • 1 x Inel cu 24 LED-uri RGB
  • 1 x modul senzor de puls si pulsoximetru + temperatura
  • 1 x modul intensitate luminoasa
  • 1 x modul sunet
  • 1 x buton
  • 1 x buzzer
  • LCD 2 x 16

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/avaduva/keren_ioana.boingiu.1715979589.txt.gz · Last modified: 2024/05/17 23:59 by keren_ioana.boingiu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0