This is an old revision of the document!
Light Dress
Introducere
Inspirată de designurile emotionally-responsive din filmele SF, vreau să realizez o rochie cu un inel de leduri ce va lumina în mod idferit în funcție de pulsul persoanei care o poartă, temperatură, intensitate luminoasă și sunet. Scopul este pur de divertisment, menit să creeze o legătură între mediul înconjurător și persoana care poartă rochia.
Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:
Descriere generală
Prezentarea pe scurt a proiectului:
Constă într-un articol vestimentar ce luminează în funcție de contextul în care este purtat.
Poate reprezenta un bun ice-breaker prin designul atrăgător și inedit.
PRIMA ȘI PRIMA sursă de inspirație a reprezentat-o un colier dintr-o carte pe care am citit-o care lumina în funcție de sentimentele pe care purtatorul le are pentru persoana care le-a oferit bijuteria. Cu toate acestea, nu trăim intr-o lume fantasy, așa că din noțiunea de “sentiment” am derivat în zona de numărare a bătăilor inimii. Păentru complexitate, vor fi implementate și restul de funcționalități.
Utilitatea în plan personal - mă voi familiariza cu noțiunile predate, tocmai prin aplicarea lor într-un proiect mai complex. Proiectul se dorește a avea scop decorativ/social, deci utilitatea în plan extins va fi pentru divertisment.
Hardware Design
Listă de piese
1 x Placa de dezvoltare compatibila cu Arduino UNO (ATmega328p si CH340) Plusivo
1 x Inel cu 24 LED-uri RGB
1 x modul senzor de puls si pulsoximetru + temperatura
1 x modul intensitate luminoasa
1 x modul sunet
1 x buton
1 x buzzer
LCD 2 x 16
Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:
listă de piese
-
diagrame de semnal
rezultatele simulării
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF