This is an old revision of the document!
Snake Game
Introducere
Proiectul meu, Snake Game, se bazeaza pe un joc clasic și distractiv în care jucătorul controlează un șarpe și încearcă să mănânce cât mai multe bucăți de hrană pentru a crește lungimea șarpelui său. Scopul jocului este să eviți să te lovești de propriul tău corp, în timp ce încerci să obții un scor cât mai mare posibil.
Ideea mea a pornit de la dorința de a recrea o experiență clasică de joc într-un mod simplu și distractiv, care să amintească de nostalgica eră a jocurilor arcade. Astfel, utilizatorul poate sa ia o pauza de la viata agitata de zi cu zi si sa se relaxeze.
Descriere generală
Hardware Design
Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:
listă de piese
-
diagrame de semnal
rezultatele simulării
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF