This is an old revision of the document!


Ruleta digitala

Racovita Alexandru-Catalin 332CB

Introducere

Proiectul consta in implementarea unei rulete electronice care masoara distanta folosind un senzor ultrasonic si care afiseaza pe un display fie ultima distanta masurata, fie cicleaza intre masuratorile precedente, salvate pe cardul sd. In aditie cu asta, un speaker va rosti aproximarea in metri a distantei masurate pentru a putea ajuta oamenii cu probleme de vedere. Dispozitivul utilizeaza si un senzor de umiditate si temperatura pentru masuratori mai precise in conditii de mediu diferite

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

  • ce face
  • care este scopul lui
  • care a fost ideea de la care aţi pornit
  • de ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi

Descriere generală

Schema Bloc

Schema circuitului. In-afara de cititorul de card SD pe care l-am conectat pe pinii dedicati pentru SPI, toate celelalte componente sunt conectate la pini digitali pentru ca asa e cel mai usor de lucrat si pentru ca senzorii trimit semnale digitale. Posibil sa schimb displayul si sa folosesc unul care va avea integrat un adaptator care foloseste I2C deoarece ocupa mai putini pini decat implementarea curenta. Difuzor nu am gasit inca din care as fi vrut iar butoanele o sa urmeze si ele sa fie montate(Sper ca pe cei 2 pini cu interrupt dedicat, parca PD3 si PD4, I may be wrong)

Circuitul IRL hard_poza_racovita.jpeg

Momentan doar senzorul ultrasonic stiu cu certitudine ca merge, displayul e functional si are backlight dar nu am reusit sa printez ceva pe el inca. Pozele absolut odioase sunt doar temporare si ca sa arat ca masor corect dovada_hard_rac1.jpeg dovada_hard_rac2.jpeg

Hardware Design

Lista piese:

  • Arduino UNO board
  • Senzor ultrasonic HC-SR04
  • Senzor umiditate si temperatura DHT22
  • 2 butoane
  • SD card reader
  • card SD
  • Display LCD 1602
  • Speaker
  • Breadboard
  • Cabluri
  • Rezistente la nevoie

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/avaduva/aracovita.1715961024.txt.gz · Last modified: 2024/05/17 18:50 by aracovita
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0