This is an old revision of the document!


Sistem de control al luminii inteligent

Introducere

Sistemul de control al luminii inteligent propus integrează senzori de lumină și mișcare pentru a ajusta nivelul de iluminare în funcție de prezența persoanelor și de nivelul de lumină ambientală.

Acesta utilizează microcontrolere pentru procesarea datelor și controlul iluminatului, comunicând prin rețele fără fir pentru accesul la distanță și integrând interfețe de utilizator intuitive pentru configurare și monitorizare.

Prin gestionarea eficientă a iluminatului, sistemul optimizează consumul de energie și oferă utilizatorilor un mediu mai confortabil și mai sigur în locuință sau în spațiile de lucru.

Descriere generală

Sistemul de control al luminii inteligent propus utilizează un microcontroler central, cum ar fi o placă Arduino, pentru a coordona și controla funcționarea întregului sistem. Acesta primește date de la senzorii de lumină și mișcare, care detectează nivelul de lumină ambientală și prezența mișcării în încăperi. În funcție de aceste date, microcontrolerul activează sau dezactivează dispozitivele de iluminat, cum ar fi becurile sau benzile LED, pentru a asigura un nivel optim de iluminare și pentru a economisi energie. Modulul de comunicație, cum ar fi un modul Wi-Fi sau Bluetooth, permite interacțiunea cu dispozitive externe, precum smartphone-urile sau computerele, pentru monitorizarea și controlul sistemului de la distanță. În plus, sistemul include și o interfață de utilizator, care poate consta într-un afișaj LCD și butoane, pentru a oferi utilizatorilor posibilitatea de a interacționa cu sistemul și de a configura setările în funcție de preferințele lor. Această arhitectură simplă permite controlul inteligent al iluminatului într-o locație, oferind confort, eficiență energetică și securitate utilizatorilor.

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/avaduva/andreea.lopataru96.1715015207.txt.gz · Last modified: 2024/05/06 20:06 by andreea.lopataru96
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0