This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2024:avaduva:andi_mihai.ciupitu [2024/05/27 04:07] andi_mihai.ciupitu [Software Design] |
pm:prj2024:avaduva:andi_mihai.ciupitu [2024/05/27 04:21] (current) andi_mihai.ciupitu [Bibliografie/Resurse] |
||
---|---|---|---|
Line 13: | Line 13: | ||
<note tip> | <note tip> | ||
- | {{:pm:prj2024:avaduva:hardware_deocamdata.png?500|}} | + | {{:pm:prj2024:avaduva:hardware_deocamdata.png?600|}} |
- | !POTENTIOMETRELE din schema reprezinta MODULE JOYSTICK! | ||
+ | !POTENTIOMETRELE din schema reprezinta MODULE JOYSTICK! | ||
Pini folositi: | Pini folositi: | ||
Line 27: | Line 27: | ||
Conectarea pinilor A4 și A5 la SDA și SCL permite transferul eficient de date între placa Arduino și dispozitivul I2C. | Conectarea pinilor A4 și A5 la SDA și SCL permite transferul eficient de date între placa Arduino și dispozitivul I2C. | ||
</note> | </note> | ||
- | {{:pm:prj2024:avaduva:poza_idk2.jpg?200|}} | + | |
===== Hardware Design ===== | ===== Hardware Design ===== | ||
Line 46: | Line 46: | ||
<note tip> | <note tip> | ||
- | Librării şi surse 3rd-party: | + | **Librării şi surse 3rd-party**: |
#include <Wire.h> este utilizată pentru a configura și gestiona comunicația I2C pe Arduino. | #include <Wire.h> este utilizată pentru a configura și gestiona comunicația I2C pe Arduino. | ||
Line 55: | Line 55: | ||
**Laboratoare utilizate** | **Laboratoare utilizate** | ||
- | - [[pm:lab:lab3-2023-2024|]] | + | - [[pm:lab:lab3-2023-2024|]] Functia tone() utilizează PWM pentru a genera un semnal audio pe pinul specificat (BEEPER). Utilizarea funcției millis() este o metodă comună pentru temporizare. |
- | - [[pm:lab:lab4-2023-2024|]] | + | - [[pm:lab:lab4-2023-2024|]] Am folosit analogRead() pentru monitorizarea pozitiilor paletelor prin joystickuri, aceasta functie utilizeaza ADC pentru a converti tensiunea analogică de pe pinii analogici în valori digitale. |
- | - [[pm:lab:lab6-2023-2024|]] | + | - [[pm:lab:lab6-2023-2024|]] protocolul I2C (Inter-Integrated Circuit) a fost folosit pentru a comunica cu ecranul OLED (Adafruit_SSD1306) conectat. |
</note> | </note> | ||
======Algoritmi si functii implementate====== | ======Algoritmi si functii implementate====== | ||
Line 273: | Line 273: | ||
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
+ | Proiectul implică conectarea și utilizarea diferitelor componente hardware, inclusiv afișaj OLED, joysticks și un buzzer. Aceasta oferă o înțelegere practică a modulului de funcționare și interfațare a acestor componente. | ||
+ | Proiectul a rezultat joc simplu dar captivant, care poate fi jucat de două persoane, oferind ore de distracție. | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
Line 288: | Line 290: | ||
===== Bibliografie/Resurse ===== | ===== Bibliografie/Resurse ===== | ||
- | <note> | + | |
- | Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. | + | |
- | </note> | + | |
<html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | ||