Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2024:avaduva:andi_mihai.ciupitu [2024/05/27 04:07]
andi_mihai.ciupitu [Software Design]
pm:prj2024:avaduva:andi_mihai.ciupitu [2024/05/27 04:21] (current)
andi_mihai.ciupitu [Bibliografie/Resurse]
Line 13: Line 13:
  
 <note tip> <note tip>
-{{:​pm:​prj2024:​avaduva:​hardware_deocamdata.png?​500|}}+{{:​pm:​prj2024:​avaduva:​hardware_deocamdata.png?​600|}}
  
-!POTENTIOMETRELE din schema reprezinta MODULE JOYSTICK! ​ 
  
 +!POTENTIOMETRELE din schema reprezinta MODULE JOYSTICK! ​
 Pini folositi: ​ Pini folositi: ​
  
Line 27: Line 27:
 Conectarea pinilor A4 și A5 la SDA și SCL permite transferul eficient de date între placa Arduino și dispozitivul I2C. Conectarea pinilor A4 și A5 la SDA și SCL permite transferul eficient de date între placa Arduino și dispozitivul I2C.
 </​note>​ </​note>​
-{{:​pm:​prj2024:​avaduva:​poza_idk2.jpg?​200|}}+
 ===== Hardware Design ===== ===== Hardware Design =====
  
Line 46: Line 46:
 <note tip> <note tip>
  
- ​Librării şi surse 3rd-party:+ **Librării şi surse 3rd-party**:
  
  #​include <​Wire.h>​ este utilizată pentru a configura și gestiona comunicația I2C pe Arduino.  #​include <​Wire.h>​ este utilizată pentru a configura și gestiona comunicația I2C pe Arduino.
Line 55: Line 55:
  
 **Laboratoare utilizate** **Laboratoare utilizate**
-  - [[pm:​lab:​lab3-2023-2024|]] +  - [[pm:​lab:​lab3-2023-2024|]] ​Functia tone() utilizează PWM pentru a genera un semnal audio pe pinul specificat (BEEPER). Utilizarea funcției millis() este o metodă comună pentru temporizare. 
-  - [[pm:​lab:​lab4-2023-2024|]] +  - [[pm:​lab:​lab4-2023-2024|]] ​Am folosit analogRead() pentru monitorizarea pozitiilor paletelor prin joystickuri,​ aceasta functie utilizeaza ADC pentru a converti tensiunea analogică de pe pinii analogici în valori digitale. 
-  - [[pm:​lab:​lab6-2023-2024|]]+  - [[pm:​lab:​lab6-2023-2024|]] ​protocolul I2C (Inter-Integrated Circuit) a fost folosit pentru a comunica cu ecranul OLED (Adafruit_SSD1306) conectat.
 </​note>​ </​note>​
 ======Algoritmi si functii implementate====== ======Algoritmi si functii implementate======
Line 273: Line 273:
  
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
 +Proiectul implică conectarea și utilizarea diferitelor componente hardware, inclusiv afișaj OLED, joysticks și un buzzer. Aceasta oferă o înțelegere practică a modulului de funcționare și interfațare a acestor componente.
  
 +Proiectul a rezultat joc simplu dar captivant, care poate fi jucat de două persoane, oferind ore de distracție.
 ===== Download ===== ===== Download =====
  
Line 288: Line 290:
 ===== Bibliografie/​Resurse ===== ===== Bibliografie/​Resurse =====
  
-<​note>​ +
-Listă cu documente, datasheet-uri,​ resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. +
-</​note>​+
  
 <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​ <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​
  
pm/prj2024/avaduva/andi_mihai.ciupitu.1716772023.txt.gz · Last modified: 2024/05/27 04:07 by andi_mihai.ciupitu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0