This is an old revision of the document!


Wireless cat feeder

Introducere

Proiectul implică crearea un dispozitiv automat de hranire pentru pisici. Prin intermediul tehnologiei Bluetooth, se pot configura ora și cantitatea de hrană pentru pisică folosind telefonul mobil. Dispozitivul eliberează hrana la ora setată, iar detaliile despre următoarea hranire sunt afișate pe un ecran LCD.Putem seta orarul de hranire pentru pisica, ceea ce este util în special dacă nu sunt mereu acasă în timpul zilei. Astfel, pisica va primi mâncare la ore regulate chiar și în absența stapanului.

Descriere generală

Conectivitate Bluetooth: Permite setarea programului de hrănire direct de pe telefon. Senzor de greutate: Asigură o dozare precisă a hranei (1 kg), monitorizând cantitatea rămasă. Servomotor: Descoperă automat recipientul cu mâncare Ecran LCD: Afișează mesajul “Hranire!” si cantitatea de mancare eliberata.. Notificări pe telefon: Te anunță când se termină hrănirea și îți indică cantitatea de mâncare rămasă în bol. Verificare manuală: Permite verificarea cantității de mâncare prin comandă Bluetooth. Comunicare I2C: Asigură o afișare clară a mesajelor pe ecranul LCD.

Hardware Design

lista componentelor:

Arduino Uno R3 ATmega328P,

Motor Servo MG90S 180g,

Modul HX711 ADC,

Modul Bluetooth HC-05,

Senzor de cantarire 10kg,

Ecran LCD 1602 IIC/I2C.

pini: pentru servomotor am folosit pinul digital 9,alimentat la pinul de 5V ,si firul de masa la GND

pentru LCD am folosit pinii A4 (SDA) si A5 (SCL) alimentat la pinul de 5V ,si firul de masa la GND

pentru modulul Bluetooth HC-05 am folosit pinii TX (pin digital 2) si RX (pin digital 3) , alimentare la 5V , si firul de masa la GND

senzorul de greutate ,la firul (E+) este conectat la GND, E- cu pin4, A- cu pin5, A+ cu 5V.

Schema bloc:

Schema electrica:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/avaduva/alin.stan.1716304043.txt.gz · Last modified: 2024/05/21 18:07 by alin.stan
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0