This is an old revision of the document!
Arduino Memory Game
Introducere
Proiectul reprezinta un joc de memorie bazat pe o placa Arduino Uno, impreuna cu un display LCD folosit pentru afisarea scorului. Jocul utilizeaza componente simple (LED-uri, butoane si un buzzer) si ofera o modalitate prin care jucatorii isi pot testa memoria vizuala.
Ideea a pornit de la nostalgia pentru jocurile “clasice” care au marcat copilaria multora, dar am considerat si ca dezvoltarea acestui proiect ar putea reprezenta o provocare interesanta.
Descriere generală
Jocul incepe cu aprinderea unui LED si buzzer-ul emite un sunet corespunzator. Apoi, jucatorul trebuie sa apese butonul corespunzator LED-ului activat. Pe masura ce jocul avanseaza, se adauga noi LED-uri in secventa, iar jucatorul trebuie sa recreeze secventa. Pe display va fi afisat scorul, fiecare secventa corecta marind scorul cu 1.
Jocul se termina fie cand jucatorul reuseste sa completeze o secventa de 10 LED-uri, fie cand jucatorul greseste. Daca jucatorul completeaza corect toate secventele, pe display va fi afisat un mesaj ce arata castigul, urmat de aprinderea rapida a tuturor LED-urilor si o melodie la buzzer. Daca jucatorul greseste, buzzer-ul va reda un ton grav iar LED-urile se vor aprinde de doua ori.
Hardware Design
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF