Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2024:apredescu:octavian.poenaru [2024/05/25 20:47]
octavian.poenaru
pm:prj2024:apredescu:octavian.poenaru [2024/05/27 23:09] (current)
octavian.poenaru [Bibliografie]
Line 13: Line 13:
   * Buzzer-ul va scoate sunete în momentul în care mingea atinge paleta sau atunci când este înscris un punct 8-).    * Buzzer-ul va scoate sunete în momentul în care mingea atinge paleta sau atunci când este înscris un punct 8-). 
   * LED-ul verde se va aprinde pentru jucătorul care a înscris punctul iar cel roșu pentru pierzător. ​   * LED-ul verde se va aprinde pentru jucătorul care a înscris punctul iar cel roșu pentru pierzător. ​
-  * Cel care are puncte este câștigător iar LED-urile vor pâlpâi de câteva ori . +  * Cel care are puncte este câștigător iar LED-urile vor pâlpâi de câteva ori . 
 </​note>​ </​note>​
  
Line 268: Line 268:
 </​code>​ </​code>​
  
-===== Rezultate Obținute ​===== +===== Download ​===== 
-TODO+ 
 +{{:​pm:​prj2024:​apredescu:​pong.zip|}}
  
 ===== Jurnal ===== ===== Jurnal =====
-TODO 
  
 +<note tip>
 +
 +  * 28.04.2023 - Am finalizat ideea de bază a jocului, am creat flow-ul și am ales piesele potrivite pentru circuit
 +  * 11.05.2023 - Am comandat piesele pentru proiect.
 +  * 12.05.2023 - Mi-au venit piesele pentru hardware. ​
 +  * 15.05.2023 - Am început să lucrez la hardware , iar o parte din breadboard nu merge. Laborantul mi-a spus ca unul din breadboard-uri era mai vechi și trebuiau legate părțile între ele , după cum se poate observa în poză .
 +  * 16.05.2023 - Deja terminasem cu hardware-ul , așa că m-am apucat din timp de software, știind că acolo va fi mai greu.
 +  * 23.05.2023 - Aproape termin cu soft-ul , momentan întâmpin niște bug-uri , bila merge prea lent , paletele prea rapid iar jocul e prea ușor.
 +  * 25.05.2023 - Ajung într-un punct în care codul este suficient de ok , am mărit bila și velocitatea ei , am făcut o funcție de reset , am făcut ca paletele să aibă dimensiuni random atunci când un jucator dă gol , pentru a fi mai provocator jocul.
 +</​note>​
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
-TODO+A fost un proiect destul de interesant, mi-a plăcut să lucrez la el , exceptând momentele în care a trebuit să fac debug pentru chestii simple.
  
 ===== Bibliografie===== ===== Bibliografie=====
-TODO 
  
 +  * [[https://​www.arduino.cc/​reference/​en/​libraries/​adafruit-gfx-library/​]]
 +  * [[https://​www.arduino.cc/​reference/​en/​language/​functions/​communication/​wire/​]]
 +  * [[https://​github.com/​adafruit/​Adafruit_SSD1306]]
pm/prj2024/apredescu/octavian.poenaru.1716659268.txt.gz · Last modified: 2024/05/25 20:47 by octavian.poenaru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0