This is an old revision of the document!


Security System with Password

Introducere

  • In ziua de astazi unul dintre cele mai importante lucruri de facut este sa ne ocupam atat de siguranta personala, cat si de cea a bunurilor noastre. Pentru a usura acest lucru exista solutia de a instala un sistem de securitate cu parola exact la intrarea in locuinta (sau incapere) ce ne va proteja de posibili infractori.

Descriere generală

Proiectul consta intr-un sistem de securitate clasic in care este permis accesul intr-o anumita incapere pe baza unui cod(parola) formata din 4 litere. Astfel, intr-un timp de 15 secunde trebuie introdusa parola corecta. Daca aceasta nu a fost introdusa in timpul oferit, pe ecran de va afisa mesajul “ACCESS DENIED” si se va aprinde un LED rosu. Daca parola a fost introdusa corect se va aprinde un LED verde, iar pe ecran va aparea “ACCESS GRANTED”. Exista totusi si o alta functionalitate ce declanseaza aprinderea unui LED galben, si anume:

  • parola este “AAAA” se apasa butonul “B” → se aprinde.
  • parola este “AAAA” se apasa butonul “A” de doua ori consecutiv → nu se aprinde; a treia apasare este orice inafara de “A” → se aprinde.

Scopul proiectului este de a crea un sistem de securitate cat mai apropiat de realitate ce poate fi utilizat in viata de zi cu zi. Utilitatea acestui proiect provine din nevoia de siguranta si securitate in propriile locuinte din cauza societatii in care traim, aceasta fiind si ideea de la care a pornit proiectul.

Hardware Design

Piesele utilizate:

  • Arduino Uno
  • LCD display cu I2C
  • 4 butoane
  • 3 LED-uri
  • fire
  • Breadboard

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/amocanu/maria.marinescu1501.1716655004.txt.gz · Last modified: 2024/05/25 19:36 by maria.marinescu1501
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0