This is an old revision of the document!
Electric Wire Game With Scoring Mechanism
Introducere
Cui nu ii place distractia? Nimic nu se compara cu dorinta de a castiga la jocul preferat. M am inspirat si am realizat acest joc, cu gandul la copilaria mea
Este util atat pentru mine cat si pentru ceilalti deoarece este un joc amuzant pe care il poate juca oricine pentru a si testa indemanarea
Descriere generală
Proiectul constă într-un joc captivant în care jucatorul încearcă să navigheze un inel metalic printr-un fir fără să-l atingă, iar un sistem de contorizare a greșelilor îi permite să comită un anumit număr de erori înainte ca scorul să se reseteze, obligându-l să înceapă din nou.
Scopul jocului este de a testa abilitățile de coordonare și îndemânare ale utilizatorului, oferindu i o experienta amuzanta
Hardware Design
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF