This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2024:amocanu:ioana.popescu0410 [2024/05/25 23:07] ioana.popescu0410 |
pm:prj2024:amocanu:ioana.popescu0410 [2024/05/27 10:30] (current) ioana.popescu0410 |
||
---|---|---|---|
Line 25: | Line 25: | ||
* Baterie | * Baterie | ||
* Fir cupru | * Fir cupru | ||
- | {{:pm:prj2024:amocanu:schema_io.png?nolink&700x500|}} | ||
</note> | </note> | ||
+ | Schema:{{:pm:prj2024:amocanu:electic_wire_game_with_scoring_mechanism.pdf|}} | ||
+ | {{:pm:prj2024:amocanu:schema_io.png?nolink&650x500|}} | ||
===== Software Design ===== | ===== Software Design ===== | ||
<note tip> | <note tip> | ||
- | Descrierea codului aplicaţiei (firmware): | + | Pentru partea software am folosit Arduino IDE, iar codul este impartit in 3 parti: |
- | * mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR) | + | * jocul monitorizează starea unui senzor tactil, schimbând starea între GO și STOP și incrementând un contor de eșecuri. Dacă numărul de eșecuri depășește un prag specificat (fail_threshold), funcția gameover() este apelată pentru a semnaliza sfârșitul jocului printr-o secvență de sunete și afișaje. |
- | * librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib) | + | * afisarea cifrelor pe afisajul cu 7 segmente; se trimit datele corespunzatoare unei cifre specifice cate afisaj, iar apoi pinii necesari sunt configurati. Initial se afisaza cifra 0. |
- | * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi | + | * se configureaza pinii LED urilor, buzzerul si senzorul tactil. Se activeaza LED ul rosu si suna buzzerul de 3 ori atunci cand se detecteaza o atingere. |
- | * (etapa 3) surse şi funcţii implementate | + | |
</note> | </note> | ||
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
- | + | {{:pm:prj2024:amocanu:poze_prj.jpeg?nolink&300x400 |}} | |
- | <note tip> | + | {{:pm:prj2024:amocanu:poze_prj1.jpeg?nolink&300x400 |}} |
- | Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | + | <note> |
+ | Demo youtube: https://youtube.com/shorts/r3VkuffhP0s?feature=shared | ||
</note> | </note> | ||
- | |||
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
+ | A fost un proiect interesant si pot spune a a iesit ceva frumos. Am intampinat cateva dificultati cu afisajul cu 7 segmente din cauza ca nu gaseam configurarea lor. In rest, m au ajutat foarte mult tutorialele de pe youtube si am reusit sa ajung la o finalitate destul de repede. | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
<note warning> | <note warning> | ||
- | O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). | + | {{:pm:prj2024:amocanu:buzzwiregame.zip|}} |
- | + | ||
- | Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. | + | |
- | </note> | + | |
- | + | ||
- | ===== Jurnal ===== | + | |
- | + | ||
- | <note tip> | + | |
- | Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului. | + | |
</note> | </note> | ||
Line 64: | Line 56: | ||
<note> | <note> | ||
- | Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. | + | https://www.youtube.com/watch?v=QI1IJLB42G8&t=621s&ab_channel=Mario%27sIdeas |
+ | http://www.xlitx.com/datasheet/3611AS.pdf | ||
</note> | </note> | ||
<html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | ||