This is an old revision of the document!


Rhythm Game

Introducere

Acest proiect reprezinta implementarea unui joc de tipul Rhythm Game pe o placuta arduino. Jucatorul va fi nevoit sa puna mana deasupra inputurilor in ritmul afisat pe ecranul LCD. Jocul se termina atunci cand jucatorul face 3 greseli, sau daca reuseste sa termine intregul nivel(sper sa fi destul de greu =)).

Ideea a pornit de la faptul ca mereu jocurile de genul de pe telefon/PC mi s-au parut amuzante, asa ca am zis sa incerc si eu sa creez unul, sper ca fun(si nu frustrant din cauza senzorilor :-().

Descriere generală

  • Un display LCD va afisa un meniu si va astepta un input de la user, moment in care va incepe sa afiseze pe ecran secventa de inputuri pe care o voi pune eu cap la cap (probabil off-beat si super grea fara motiv = limit testing).
  • Senzorii vor fi folositi de catre jucator pentru a trimite inputuri sistemului, fiecare corespunzand unui anumit tip de input de pe display.
  • De fiecare data cand jucatorul rateaza timingul unui input, un led se va aprinde. Dupa 3 leduri aprinse, jucatorul pierde si se afiseaza pe display un alt meniu, care reflecta performanta acestuia.

O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.

Exemplu de schemă bloc: http://www.robs-projects.com/mp3proj/newplayer.html

Hardware Design

  • placuta
  • display
  • 4 x senzori
  • difuzor(pentru muzica)
  • fire
  • rezistente

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Am scris chestiile :>

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/amocanu/denis.zamfirescu.1714933674.txt.gz · Last modified: 2024/05/05 21:27 by denis.zamfirescu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0