This is an old revision of the document!
Rhythm Game
Introducere
Acest proiect reprezinta implementarea unui joc de tipul Rhythm Game pe o placuta arduino. Jucatorul va fi nevoit sa puna mana deasupra inputurilor in ritmul afisat pe ecranul LCD. Jocul se termina atunci cand jucatorul face 3 greseli, sau daca reuseste sa termine intregul nivel(sper sa fi destul de greu
).
Ideea a pornit de la faptul ca mereu jocurile de genul de pe telefon/PC mi s-au parut amuzante, asa ca am zis sa incerc si eu sa creez unul, sper ca fun(si nu frustrant din cauza senzorilor
).
Descriere generală
Un display LCD va afisa un meniu si va astepta un input de la user, moment in care va incepe sa afiseze pe ecran secventa de inputuri pe care o voi pune eu cap la cap (probabil off-beat si super grea fara motiv = limit testing).
Senzorii vor fi folositi de catre jucator pentru a trimite inputuri sistemului, fiecare corespunzand unui anumit tip de input de pe display.
De fiecare data cand jucatorul rateaza timingul unui input, un led se va aprinde. Dupa 3 leduri aprinse, jucatorul pierde si se afiseaza pe display un alt meniu, care reflecta performanta acestuia.
Hardware Design
placuta
display
4 x senzori
difuzor(pentru muzica)
fire
rezistente
Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:
listă de piese
-
diagrame de semnal
rezultatele simulării
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF