This is an old revision of the document!
Display-ul de tip Persistance of Vision (POV) se bazeaza pe iluzia optica care ne permite sa percepem lumina o perioada scurta de timp dupa disparitia ei. Astfel, daca un LED este stins/aprins destul de rapid ochiul percepe lumina continua.
Cu acest lucru in minte, display-ul este alcatuit dintr-o banda cu 12 LED-uri dispusa pe raza unui suport circular, care va fi montat pe un motor.
Cu acest lucru in minte, display-ul va fi alcatuit dintr-o banda de LED-uri dispuse pe raza unui suport circular ce va fi rotita de un motor. Micro-controller-ul ce comanda banda este, de asemenea, plasat
[See the masterful diagram below]
Pentru usurinta, pe elicea ce se va roti se va afla tot ansamblul uC, LED-uri, alaturi de o baterie ce le va alimenta. Elicea va fi invartita de un motor, alimentat la randul lui de o alta sursa de curent.
O problema ce poate aparea este viteza de rotatie neconstanta a motorului, care trebuie sa fie cunoscuta de uC pentru a ajusta imaginea LED-urilor. Voi evita aceasta problema prin montarea unui magnet pe stativul proiectului, care va actiona un senzor magnetic amplasat pe elice de fiecare data cand o se termina o rotatie completa.
Un astfel de display nu exceleaza decat prin a fi nice, intrebuintarile lui limitandu-se la aplicatii simple, cum ar fi un ceas, display glisant de cuvinte sau animatii de rezolutie foarte mica. Totusi, este de conceput ca prin alaturarea mai multor astfel de display-uri se poate afisa gameplay, provenit de la alt sistem de calcul, al jocului Doom. So it may, in fact, run doom: https://canitrundoom.org/
Proiectul este impartit in 2 mari parti: