This is an old revision of the document!


Memory Game

Introducere

Memory Game este o reinterpretare digitală a clasicului joc de memorie Simon Says.

Scopul acestui proiect este de a oferi o experiență interactivă și distractivă, care stimulează memoria și atenția jucătorului.

Ideea de la care am pornit: Inspirația provine de la conceptul simplu și captivant al jocului Simon Says și am dorit să îl aduc în era digitală, folosind o plăcuță Arduino și componente hardware accesibile.

Utilitate: Este util pentru alții deoarece oferă o modalitate distractivă și educativă de petrecere a timpului liber, stimulând memoria și atenția jucătorilor de toate vârstele. Acest proiect reprezintă o oportunitate de a îmi dezvolta abilitățile în ingineria hardware și software, experimentând cu tehnologii noi și obținând satisfacție din rezultatele muncii depuse.

Descriere generală

Proiectul constă într-un joc de memorie bazat pe conceptul popular Simon Says. Jucătorul interacționează cu dispozitivul folosind butoanele pentru a reproduce secvențele luminoase generate aleatoriu. Arduino Uno servește ca unitate centrală de procesare, primind intrările de la butoane și generând ieșiri corespunzătoare pentru buzzer, display-ul LCD I2C și LED-uri. Scopul jocului este de a ajunge cât mai departe prin memorarea și reproducerea corectă a secvențelor în creștere de semnale.

Componentele utilizate în proiect sunt următoarele:

  • Arduino Uno
  • Display LCD 16×2
  • Modul LCD I2C
  • Buton de apăsare
  • Rezistor 100R
  • LED-uri
  • Buzzer
  • Fire de conexiune
  • Breadboard
  • Fire jumper tată-tată
  • Fire jumper tată-mamă

Schema electrică:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/alucaci/teodora.baluta2107.1716208788.txt.gz · Last modified: 2024/05/20 15:39 by teodora.baluta2107
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0