This is an old revision of the document!


Sudoku

Dinu Maria-Beatrice 332CA

Introducere

Proiectul consta in implementarea jocului clasic sudoku. Jocul va fi afisat pe un ecran LCD, miscarea pe ecran se va face printr-un joystick, iar numerele vor fi introduse printr-un keypad.

Scopul acestui proiect este sa creeze o interfata fizica si interactiva pentru rezolvarea puzzle-urilor Sudoku, fiind o combinatie interesanta intre programare, electronica si jocuri logice.

Descriere generala

Sudoku este un joc logic care implica completarea unei grile de 9×9 cu cifre de la 1 la 9. Scopul jocului este sa plasezi fiecare cifra in asa fel incat sa fie respectate anumite reguli.

  • Fiecare rand din grila trebuie sa contina toate cifrele de la 1 la 9, fara repetitii.
  • Fiecare coloana din grila trebuie sa contina toate cifrele de la 1 la 9, fara repetitii.
  • Fiecare regiune de 3×3 trebuie sa contina toate cifrele de la 1 la 9, fara repetitii.

Miscarea pe tabla se va face prin intermediul unui joystick, iar introducerea numerelor se va face prin intermediul unui keypad.

Schema bloc

Hardware design

Lista componente

  1. Arduino UNO
  2. Ecran LCD 1.8” SPI
  3. Tastatura numerica 4*4
  4. Joystick
  5. Placa de prototipare
  6. Rezistente + fire

Schema electrica
Schema electrica

Bibliografie/Resurse

pm/prj2023/vstoica/sudoku.1685224260.txt.gz · Last modified: 2023/05/28 00:51 by maria_beatrice.dinu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0