This is an old revision of the document!
Proiectul consta in implementarea jocului clasic sudoku. Jocul va fi afisat pe un ecran LCD, miscarea pe ecran se va face printr-un joystick, iar numerele vor fi introduse printr-un keypad.
Sudoku este un joc logic care implica completarea unei grile de 9×9 cu cifre de la 1 la 9. Scopul jocului este sa plasezi fiecare cifra in asa fel incat sa fie respectate anumite reguli.
- Fiecare rand din grila trebuie sa contina toate cifrele de la 1 la 9, fara repetitii.
- Fiecare coloana din grila trebuie sa contina toate cifrele de la 1 la 9, fara repetitii.
- Fiecare regiune de 3×3 trebuie sa contina toate cifrele de la 1 la 9, fara repetitii.
Lista componente
- Arduino UNO
- Ecran LCD 1.8” SPI
- Tastatura numerica 4*4
- Joystick
- Placa de prototipare
- Rezistente + fire