Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2023:vstoica:carmenpedolu [2023/05/29 15:49]
carmen.pedolu [Software Design]
pm:prj2023:vstoica:carmenpedolu [2023/05/29 20:18] (current)
carmen.pedolu
Line 45: Line 45:
  
 In aceasta functie se citesc notele muzicale de pe cardul SD si durata fiecarei note, valorile fiind retinute intr-un array de valori integer, iar apoi se seteaza state-ul 9, pentru a stii ca are loc o intrerupere. In aceasta functie se citesc notele muzicale de pe cardul SD si durata fiecarei note, valorile fiind retinute intr-un array de valori integer, iar apoi se seteaza state-ul 9, pentru a stii ca are loc o intrerupere.
-<​code>​+<​code ​C>
 void myCallback() { void myCallback() {
   if (SD.exists("​MELODY.TXT"​) == 0) {   if (SD.exists("​MELODY.TXT"​) == 0) {
Line 72: Line 72:
 </​code>​ </​code>​
   * void setup() - setez pinii pentru pentru butoane, initializez ecranul LCD si afisez "Hello world!",​ atasez intreruperea pentru butonul de play, initializez cardul SD, setez timer-ul   * void setup() - setez pinii pentru pentru butoane, initializez ecranul LCD si afisez "Hello world!",​ atasez intreruperea pentru butonul de play, initializez cardul SD, setez timer-ul
-<​code>​+<​code ​C>
 void setup() { void setup() {
   Serial.begin(9600);​   Serial.begin(9600);​
Line 109: Line 109:
 </​code>​ </​code>​
   * ISR(TIMER2_OVF_vect) - functia e apelata de timer pentru a decrementa countdown-ul   * ISR(TIMER2_OVF_vect) - functia e apelata de timer pentru a decrementa countdown-ul
-<​code>​+<​code ​C>
 ISR(TIMER2_OVF_vect) { ISR(TIMER2_OVF_vect) {
   if (countdown > 0) {   if (countdown > 0) {
Line 120: Line 120:
  
 Verific starea fiecarui buton specific unei clape, daca pentru un buton functia digitalRead intoarce valoarea 0, cat timp aceasta valoare este 0, atunci se va afisa pe monitorul LCD nota specifica butonului si se va reda sunetul specific butonului si state-ul va fi numarul specific butonului. Verific starea fiecarui buton specific unei clape, daca pentru un buton functia digitalRead intoarce valoarea 0, cat timp aceasta valoare este 0, atunci se va afisa pe monitorul LCD nota specifica butonului si se va reda sunetul specific butonului si state-ul va fi numarul specific butonului.
-<​code>​+<​code ​C>
   int buttonState1 = digitalRead(pushButton1);​   int buttonState1 = digitalRead(pushButton1);​
   while (buttonState1 == 0) {   while (buttonState1 == 0) {
Line 136: Line 136:
  
 Apoi daca state-ul este 9, se afiseaza "play music!",​ si sa se redea melodia salvata. In timpul redarii melodiei se va afisa pe ecranul LCD un countdown de la 1000ms, daca acest timp trece se va afisa "timer expirat!"​. Apoi daca state-ul este 9, se afiseaza "play music!",​ si sa se redea melodia salvata. In timpul redarii melodiei se va afisa pe ecranul LCD un countdown de la 1000ms, daca acest timp trece se va afisa "timer expirat!"​.
-<​code>​+<​code ​C>
 if (state == 9) { if (state == 9) {
     lcd.clear();​     lcd.clear();​
Line 165: Line 165:
  
 Iar la final daca state-ul este diferit de 0 sunetul este oprit si se afiseaza doar textul "Hello world!"​ pe ecranul LCD. Iar la final daca state-ul este diferit de 0 sunetul este oprit si se afiseaza doar textul "Hello world!"​ pe ecranul LCD.
-<​code>​+<​code ​C>
   if (state != 0) {   if (state != 0) {
     lcd.clear();​     lcd.clear();​
Line 182: Line 182:
 {{:​pm:​prj2023:​vstoica:​pedolu_carmenpoza1.jpg?​300 |}}{{:​pm:​prj2023:​vstoica:​pedolu_carmenpoza2.jpg?​300 |}} {{:​pm:​prj2023:​vstoica:​pedolu_carmenpoza3.jpg?​300 |}} {{:​pm:​prj2023:​vstoica:​pedolu_carmenpoza1.jpg?​300 |}}{{:​pm:​prj2023:​vstoica:​pedolu_carmenpoza2.jpg?​300 |}} {{:​pm:​prj2023:​vstoica:​pedolu_carmenpoza3.jpg?​300 |}}
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
-Proiectul mi s-a parut interesant, fascinant si util sa lucrez la proiect. Libertatea de a face ceea ce imi doresc m-a atras la inceput. Apoi mi-a placut sa invat sa lipesc componente. Mi s-a parut interesant sa caut in datasheet diverse informatii despre intreruperi,​ timere si pinii la care trebuie conectati piesele. Consider ca am invatat multe despre ​lucrul ​cu arduino si conectarea hardware-ului cu software-ul.+Proiectul mi s-a parut interesant, fascinant si util. Libertatea de a face ceea ce imi doresc m-a atras la inceput. Apoi mi-a placut sa invat sa lipesc componente. Mi s-a parut interesant sa caut in datasheet diverse informatii despre intreruperi,​ timere si pinii la care trebuie conectati piesele. Consider ca am invatat multe despre ​lucratul ​cu arduino si conectarea hardware-ului cu software-ul.
  
 ===== Download ===== ===== Download =====
pm/prj2023/vstoica/carmenpedolu.1685364563.txt.gz · Last modified: 2023/05/29 15:49 by carmen.pedolu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0