Nume proiect
Introducere
Proiectul ales de catre mine este jocul “Pong”. De fiecare data cand un jucator marcheaza, scorul o sa fie afisat pe un ecran. Primul jucator care va ajunge sa marcheze 8 puncte va castiga! Jocul este foarte simplu, avand doar doua butoane. Cu un buton vei misca bara in sus, iar cu celalat vei misca bara in jos.
Descriere generală
Scopul acestui joc este sa ajungi la 8 puncte marcate. Jocul este foarte simplu, avand doar doua butoane cu care controlezi “bara”. Primul buton iti permite sa misti “bara” in sus, iar celalat buton iti permite sa misti “bara” in jos.
Hardware Design
Lista de piese:
•O placa Arduino Uno
•Un ecran de 0.96 inch OLED
•Doua Butoane
•Niste cabluri si un bredboard.
Software Design
Pentru a compila codul, am folosit 2 libraries: ” <Adafruit_GFX.h> si <Adafruit_SSD1331.h>
Se poate modifica si dificultatea jocului. Putem modifica diferite detalii despre joc, cum ar fii: viteza mingii, viteza barei sau lungimea ei. Tot aici, se mai poate modifica si totalul de puncte necesar pentru a castiga jocul. (Default-ul fiind de 8)
Rezultate Obţinute
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună
.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF