This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2023:tmiu:cowsandbulls [2023/05/27 13:34] gabriel.chirita |
pm:prj2023:tmiu:cowsandbulls [2023/05/27 14:27] (current) gabriel.chirita [Jurnal] |
||
---|---|---|---|
Line 20: | Line 20: | ||
* Arduino Nano | * Arduino Nano | ||
* Breadboard | * Breadboard | ||
- | * Matrix keypad | + | * Matrix keypad 4*3 |
* Buzzer | * Buzzer | ||
* LCD | * LCD | ||
Line 28: | Line 28: | ||
<note tip> | <note tip> | ||
+ | |||
+ | **Mediul de dezvoltare:** | ||
+ | * Arduino IDE | ||
- | Libraries used: | + | **Libraries used:** |
* Keypad.h - pentru lucrul cu keypad | * Keypad.h - pentru lucrul cu keypad | ||
* LiquidCrystal_I2C.h - pentru lucrul cu LCD | * LiquidCrystal_I2C.h - pentru lucrul cu LCD | ||
+ | |||
+ | **Organizarea codului:** | ||
Functile urmatoare sunt pentru logica jocului: | Functile urmatoare sunt pentru logica jocului: | ||
Line 50: | Line 55: | ||
bulls=0; | bulls=0; | ||
} | } | ||
- | Functia start() se foloseste de toate celelate functii prezentate mai jos, care sunt logica jocului, pentru a incepe prin a curata ecranul LCD, creeand un numar random si verificand ca are cifrele distincte. | + | Functia start() se foloseste de toate celelate functii prezentate mai jos, care sunt logica jocului, se incepe prin a curata ecranul LCD, creeand un numar random si verificand ca are cifrele distincte. |
void set_random() | void set_random() | ||
Line 64: | Line 69: | ||
} | } | ||
- | Functia set_random() creeaza un numar random de la 1-9 pe care il copieaza in variabila random_number pe care o comparam cu numarul introdus la keypad. | + | Functia set_random() creeaza un numar random de la 1-9 pe care il copieaza in variabila random_number pe care o comparam cu numarul introdus de la keypad. |
void enter() | void enter() | ||
Line 240: | Line 245: | ||
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
<note tip> | <note tip> | ||
- | **to be decided** | + | {{:pm:prj2023:tmiu:poza1.jpg?200|}} |
+ | {{:pm:prj2023:tmiu:poza2.jpg?200|}} | ||
+ | {{:pm:prj2023:tmiu:poza3.jpg?200|}} | ||
</note> | </note> | ||
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
- | **to be decided** | ||
- | ===== Download ===== | ||
- | <note warning> | + | Acest proiect mi s-a parut foarte interesant deoarece am inteles mai bine cum sa folosesc librari in arduino, cum sa fac legatura intre partea hardware si partea software in cazul meu datele care le obtineam de la keypad sa le introduc intr-o variabila cu care comparam variabila random generata, dupa aceea sa afisez aceste variabile pe LCD. |
- | </note> | + | Pe viitor, voi incerca proiecte mai complexe folosindu-ma de mai multe componente hardware. Cu siguranta voi folosi aceste cunostinte in a face proiecte for fun :). |
+ | ===== Download ===== | ||
+ | |||
+ | {{:pm:prj2023:tmiu:proiect_cowsandbulls-chiritagabriel.rar|}} | ||
===== Jurnal ===== | ===== Jurnal ===== | ||
<note tip> | <note tip> | ||
- | Initial documentation - 7.05.2023 | + | Initial documentation (Introducere, Descriere generala, Hardware Design) - 7.05.2023 |
+ | |||
+ | Final documentation (Software Design, Rezultate Obtinute, Concluzii, Download, Bibliografie) - 27.05.2023 | ||
</note> | </note> | ||
===== Bibliografie/Resurse ===== | ===== Bibliografie/Resurse ===== | ||
+ | **Resurse hardware**: | ||
+ | |||
+ | https://www.circuitbasics.com/how-to-set-up-a-keypad-on-an-arduino/ | ||
+ | https://arduinogetstarted.com/tutorials/arduino-lcd-i2c | ||
+ | |||
+ | **Resurse software**: | ||
+ | |||
+ | https://en.wikipedia.org/wiki/Bulls_and_Cows | ||
+ | |||
- | <note> | ||
- | Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. | ||
- | </note> | ||
Link: https://ocw.cs.pub.ro/courses/pm/prj2023/tmiu/cowsandbulls | Link: https://ocw.cs.pub.ro/courses/pm/prj2023/tmiu/cowsandbulls | ||
<html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | ||