This is an old revision of the document!


Stream Deck

Introducere

Un stream deck este un dispozitiv hardware specializat, care este utilizat în principal de streameri și creatori de conținut pentru a simplifica procesul de creare și gestionare a conținutului în timp real.

Stream deck-ul este o tastatură cu multiple butoane programabile, care poate fi configurată pentru a efectua diverse acțiuni și comenzi, cum ar fi deschiderea programelor, trimiterea de mesaje automate, pornirea sau oprirea unei transmisiuni live, modificarea setărilor audio și multe altele. Utilizatorii pot atribui comenzi personalizate fiecărui buton, astfel încât să poată accesa rapid și ușor diferite funcții, fără a fi nevoie să caute și să folosească taste sau combinații de taste.

Am ales acest proiect întrucât am considerat că îl pot folosi cu diverse ocazii și poate chiar pentru diverse task-uri de zi cu zi pe calculatorul personal.

Descriere generală

Dispozitivul va avea două butoane fizice pentru conținut media, unul de play și altul de stop. Celelalte butoane customizabile vor fi afișate virtual pe display-ul tactil și la fiecare buton apăsat, atât virtual cât și fizic se va auzi un sunet emis de către buzzer cu scop de feedback. Toate input-urile date vor fi de asemenea afișate pe display-ul I2C. De asemenea, m-am gândit și la posibilitatea de a seta timere pentru comenzi. Un timer va putea fi adjustat prin intermediul a două butoane (+ și -), selecția va fi afișată pe display-ul I2C, iar butonul pe care îl apăsăm va executa comanda asociată la trecerea timpului setat.

Hardware Design

Listă de piese:

  • Arduino UNO R3
  • Breadboard
  • Display tactil
  • Display led I2C
  • Butoane
  • Buzzer
  • Rezistente
  • Cabluri

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2023/razvans/stream-deck.1683479644.txt.gz · Last modified: 2023/05/07 20:14 by david.capragiu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0